Hatékonyabb, olcsóbb kommunikáció a válságban

Galvács László, 2009. június 11. 14:14

Számos módszert ajánlanak a tanácsadók arra, hogy recesszió idején a vállalatok hogyan tegyék hatékonyabbá mindennapi működésüket, miként takarékoskodhatnak a költségekkel. Az üzleti kommunikáció területén olykor éppen egy kezdeti kisebb beruházás segíthet mindkét cél elérésben.

A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.

Kulcsszavak: telekommunikáció

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05