Digitális vámpír a Google

Genda Csongor Zoltán, 2009. június 26. 20:56

Egy a PricewaterhouseCoopers által szervezett konferencián a Wall Street Journal kiadóvállalatának első embere éles bírálattal illette a Google-t, mivel elérhetővé teszi az internetezők számára a felbecsülhetetlen értékkel bíró médiaanyagokat.

Les Hinton szerint a keresőcég az újságírók hátán élősködik, a sajtó vérét szívja, és ellehetetleníti a médiaszolgáltatókat azáltal, hogy rendkívül egyszerű módon és ami még inkább kifogásolható, ingyenesen kínálja fel a szörfölőknek a tartalmakat. Tegnap Steve Ballmer is megjósolta a nyomtatott sajtó halálát, Hinton szerint viszont hiába jelennek meg a weben a papírújságok, ott már nem kérhetnek előfizetési díjat, ugyanis ki volna hajlandó fizetni a cikkekért, ha pillanatok alatt megtalálják az internetezők az őket érdeklő híreket a Google-ön, ráadásul térítésmentesen hozzáférhetnek azokhoz. A kiadóvállalat első embere úgy véli, hogy maguk a médiaszolgáltatók a felelősek a keresőóriás felemelkedéséért. Hinton ezekkel a szavakkal zárta Google-ellenes beszédét: "Soha sem fogjuk megtudni, hogyan alakult volna az online média jövője, ha a kezdetekkor más utat választunk."
 

Kulcsszavak: Google média trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06
cloudappsportal.com