Digitális vámpír a Google

Genda Csongor Zoltán, 2009. június 26. 20:56

Egy a PricewaterhouseCoopers által szervezett konferencián a Wall Street Journal kiadóvállalatának első embere éles bírálattal illette a Google-t, mivel elérhetővé teszi az internetezők számára a felbecsülhetetlen értékkel bíró médiaanyagokat.

Les Hinton szerint a keresőcég az újságírók hátán élősködik, a sajtó vérét szívja, és ellehetetleníti a médiaszolgáltatókat azáltal, hogy rendkívül egyszerű módon és ami még inkább kifogásolható, ingyenesen kínálja fel a szörfölőknek a tartalmakat. Tegnap Steve Ballmer is megjósolta a nyomtatott sajtó halálát, Hinton szerint viszont hiába jelennek meg a weben a papírújságok, ott már nem kérhetnek előfizetési díjat, ugyanis ki volna hajlandó fizetni a cikkekért, ha pillanatok alatt megtalálják az internetezők az őket érdeklő híreket a Google-ön, ráadásul térítésmentesen hozzáférhetnek azokhoz. A kiadóvállalat első embere úgy véli, hogy maguk a médiaszolgáltatók a felelősek a keresőóriás felemelkedéséért. Hinton ezekkel a szavakkal zárta Google-ellenes beszédét: "Soha sem fogjuk megtudni, hogyan alakult volna az online média jövője, ha a kezdetekkor más utat választunk."
 

Kulcsszavak: Google média trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

2019. február 21. 10:45

Christopher Mattheisen a Microsoft Magyarország új ügyvezető igazgatója

2019. február 18. 11:50

Bemutatkozik a Samsung 2019-es QLED TV kínálata

2019. február 15. 12:20

Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete

2019. január 25. 11:21
cloudappsportal.com