Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán

A forgalmazásban részt vevők - azaz az előfizetéssel rendelkezők, illetve az utolsó három hónapban hívást indítók, vagy fogadók - száma 2009 augusztusában gyakorlatilag nem változott: maradt 10,662 millió. Július végén a forgalmat generáló ügyfelek száma 240 ezerrel haladta meg az egy évvel korábbit.
Az év első hét hónapjában ugyan 370 ezerrel csökkent az ügyfélszám, de az augusztusi 11,837 millió még mindig 150 ezerrel több volt a 2008 augusztusi ügyfélszámnál.
A teljes ügyfélszám alapján augusztus végén száz lakosra 118,1 előfizetés (hívásfogadásra alkalmas SIM-kártya) jutott az egy hónappal korábbi 118,6 után. A mutató egy évvel korábban 116,4-en állt, majd 2008. december végére 121,8-ra emelkedett.
A hívásfogadásra alkalmas SIM-kártyák száma alapján augusztusban a Vodafone piaci részesedése 21,08 százalékról 21,14 százalékra, a T-Mobilé pedig 44,25 százalékról 44,31 százalékra emelkedett, míg a Pannon részesedése 34,66 százalékról 34,54 százalékra csökkent.
A hívást indító és fogadó forgalom alapján augusztusban a Vodafone részesedése a júliusi 21,91 százalékról 21,94 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 44,59 százalékról 44,65 százalékra emelkedett, míg a Pannoné 33,51 százalékról 33,41 százalékra csökkent.
A három mobilszolgáltató ügyfelei augusztusban 3381 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 282 594 mobilszámot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Júniusban is népszerű volt a mobilinternet
- Rekordnövekedés a mobilinternet-piacon
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Rekordmértékű csökkenés a hazai mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Galaxy Z sorozat új tagjai megváltoztathatják az okostelefonokhoz való viszonyt
A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is, szakít a hagyományokkal, a negyedik generációs készülékek új lehetőségeket hoznak el a mindennapi kapcsolattartásba.
Minden eddiginél vagányabb arculattal és termékekkel jelentkezett a Mobilfox
A Mobilfox, amely idén ünnepelte 6. születésnapját, teljes változáson ment keresztül, amelynek keretében átalakult a márka kommunikációja és megújult a termékpalettája. Az új arculat és a vállalat teljes külső megjelenése a bátorságról és az önmegvalósításról fog szólni ezután.
A Dell új szintre emeli a javíthatóságot egy kiterjesztettvalóság-alkalmazással
A Dell Technologies mindig szem előtt tartotta a termékek könnyű javíthatóságát a környezettudatosság jegyében. Most egy újabb lépést tett ezen a területen, bejelentette a világ első szervizeléshez tervezett AR alkalmazását, a Dell AR Assistant applikációt. A vállalat olyan ingyenes iOS-en és Androidon is elérhető alkalmazást fejlesztett, amely a kiterjesztett valóság alkalmazásával, lépésenként vezeti végig az ügyfeleket a Dell eszközök alkatrészeinek cseréjén.
Így hozd ki a legtöbbet a telefonodból a fesztiválokon
Két év kihagyás után idén ismét ezerrel dübörög a fesztiválszezon, a koncertek hálójában pedig kifejezetten sokféleképp számítunk hű társunk, a telefonunk segítségére. De hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet, ha már úgyis ott lapul a zsebünkben? A Nokia Mobile összegyűjtött pár gyakori fesztiválhelyzetet, és néhány mobilos megoldást, kifejezetten partiarcoknak.
Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is.