A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
A Cisco célja olyan vállalati megoldásokkal bővíteni kínálatát, amelyek a hálózati alapokon kifinomultabb és gyorsabb kommunikációt tesznek lehetővé a megszokott csatornáknál. A videókonferencia ebből a szempontból ideálisnak tűnik, ráadásul az igény nagy, hiszen a legtöbb cég szívesen megspórolja az alkalmazottai utaztatására költött pénzt, amikor ez lehetséges. A Tandberg technológiája mindezt HD minőségben kínálja, és a kereslet mértékére kellőképpen rávilágít, hogy a társaság 2008-ban 800 millió dollár nyereséget termelt.
Az 1933-ban alapított és eleinte rádiókat gyártó Tandberg régebben kiváló minőségű audió-készülékeiről, elsősorban szalagos és kazettás magnóiról, illetve hangfalairól volt közismert. Mára ezeknek e termékeknek a gyártása megszűnt, ám hangzásuk mellett gyártási minőségük is olyan magas szintű, hogy a használt darabok ma is igen magas áron szoktak gazdát cserélni. Egyes vélemények szerint a bolygó utolsó működőképes magnója minden bizonnyal egy Tandberg lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális próbafülkék a Tommy Hilfigernél
- A Ciscóé a Tandberg
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
- A Cisco felvásárolja a Tidal Software-t
- Négy napra lehúzza a rolót a Cisco
- A Cisco megvette a Jabbert
- A Cisco felvásárolja a PostPath vállalatot
- Szorosabb Cisco-HP együttműködés a kommunikációs megoldások terén
- A Cisco felvásárolja a Pure Networkst
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.