Megháromszorozta nyereségét a Yahoo

MTI Sajtóadatbank, 2009. október 22. 12:14

Megháromszorozta nyereségét a Yahoo a harmadik negyedévben, rácáfolva az elemzők várakozásaira, elsősorban a hirdetési piac élénkülésének, a költségcsökkentéssel járó átszervezéseknek - egyebek mellett kétezer dolgozó elbocsátásának - köszönhetően.

Az internetes vállalat adózott eredménye 187,8 millió dollár, részvényenként 13 cent volt a szeptemberrel végződött harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 54,3 millió dollár, 4 centtel szemben. Elemzők 7 centes részvényarányos nyereséget vártak.

A nettó bevétel 1,13 milliárd dollárt tett ki, egy évvel korábban 1,33 milliárdot, miközben elemzők 1,12 milliárdot vártak.

Az eredményeket jelentősen javította az is, hogy a Yahoo eladta a kínai alibaba.com cégben meglévő részesedésének egy részét. Az ügylet részvényeként 4 centtel növelte az adózott eredményt.

A Yahoo az internetes hirdetési felület értékesítésében az első az Egyesült Államokban, a keresésben azonban a második helyen áll a Google mögött. A Google a múlt héten arról számolt be, hogy 11 éves fennállásnak legnagyobb profitját könyvelhette el a harmadik negyedévben, bevétele pedig 7 százalékkal nőtt.

Kulcsszavak: Yahoo +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A fényezőkabinokban dől el a járműjavító műhelyek sorsa

Olyan időket élünk, amikor a vállalkozások működésének egyik legfontosabb alapja a rugalmas alkalmazkodás. Mégpedig akár egyik napról a másikra. Nem kivétel ez alól a fényezési szektor sem, ahol az újabb és újabb nehézségek immár évek óta gyors egymásutánban követik egymást, fellélegzésre sem hagyva időt. Minden korábbinál szükségesebbé vált a költségek racionalizálása és a teljesítmény optimalizálása, nemcsak a profit növelésének, de az ügyfélkör megtartásának érdekében is.

2022. december 1. 20:47

Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére

A fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.

2022. december 1. 18:30

300 százalékos a drágulás egyes marketingköltségeknél

Nagyot emelkedtek a vállalatok marketingköltségei a devizaárfolyamok ingadozása és a 20 százalékot meghaladó infláció hatására az elmúlt hónapokban. Berta Gergő marketingszakértő szerint a kialakult helyzetben még fontosabbá vált, hogy stratégiában gondolkodjanak a cégek és ne pánikreakciókat tegyenek. Mint mondta, a 360 fokos marketing során olyan online eszközök lehet a stratégiába állítani, ami sokszorosára emeli a megtérülés valószínűségét.

2022. december 1. 13:59

Digitalizáció: Van hova fejlődni a magyar cégeknek

Az EDITEL nemrég kutatást végzett a vállalati adatok és dokumentumok archiválásáról, ami többek között azt vizsgálta, hogy mennyire elterjedt a digitális archiválás, megbíznak-e a felhőalapú szolgáltatásban, és hogy készek-e elhagyni a papírt, mely fontos szempont a fenntarthatósági célok elérésében is.

2022. december 1. 12:38

Jövőt idéző válaszok egy gyorsan változó világ kihívásaira: megnyílt a FutureZone3.0

A virtuálisan és fizikailag is megtapasztalható bemutatóterem mellett innovációs- és tudásközpontként működik a hivatalosan tegnap elrajtolt FutureZone3.0 a Magyar Telekom székházában. A T-Systems és a Cisco 12 éves együttműködésének fő célja a legizgalmasabb technológiák megoldás-orientált integrációja egy felhőalapú és a konnektivitásra építő világban.

2022. december 1. 11:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56