Nőtt a Vodafone nyeresége

MTI Sajtóadatbank, 2009. november 11. 09:33

A Vodafone árbevétele és nyeresége is nőtt a szeptemberrel zárult második negyedévben.

A társaságnak az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a csoportszintű bevétel 21,8 millió fontsterlinget tett ki, ez 9,3 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. Az árfolyamhatástól megtisztított bevételek 3,0 százalékkal csökkentek. Európában a bevételek 3,0 százalékkal növekedtek az árfolyamok változásának köszönhetően, az afrikai és közép-európai régióban a bevételek 35,9 százalékkal nőttek, beleértve a Vodacom akvizícióját is.

 A csoport korrigált üzemi eredménye 2,4 százalékkal 5,9 milliárd fontra nőtt, az EBITDA (kamat-, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti) eredménye 2,9 százalékkal 7,5 milliárd fontra emelkedett. A társaság vezetése szerint az 1 milliárd fontos költségcsökkentési programot a tervezett időpont előtt egy évvel teljesítik, s ezt további 1 milliárdos költségcsökkentéssel egészítik ki 2012-ig bezárólag.
 

Kulcsszavak: Vodafone +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

2020. október 30. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás