Dicsérik az Alcatel-Lucent IP-routerek piacán elért eredményeit

Kovács Attila, 2009. december 6. 17:13

Az Alcatel-Lucent (AL) Magyarország arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a Dell’Oro piacelemző 2009 harmadik negyedévi adatai szerint az AL immár ötödik negyedéve folyamatosan növeli piaci részesedését a szolgáltatói routerek szegmensében (négy százalékkal növelte részesedését 2009 harmadik negyedéve és 2008 harmadik negyedéve között). Továbbá: a vállalat 4,8 százalékpontot erősödött ugyanezen időszakban az edge routerek rendkívül dinamikusan bővülő alszegmensében, így részesedését 20,5 százalékra növelve, jelenleg második helyezett a globális piacon.

A Dell’Oro Csoport megállapította: „A szolgáltatói edge routerek szegmensében egyetlen szállítóként sikerült mind az előző negyedévhez, mind pedig az előző év hasonló időszakához képest az AL-nek növekedést produkálnia. Az Alcatel-Lucent a globális recesszió ellenére jól teljesített 2009 első három negyedévében. Időarányosan számított, 20 százalékos árbevétel szerinti részesedése jóval meghaladja a 2008 egészére vetített 15 százalékos értéket. A cég sikerét a Dell'Oro a bővülő ügyfélkörnek, a regionális egyensúlynak és széles termékválasztéknak tulajdonítja.

Az AL szolgáltatói routerpiacon elért sikerét Barclay Capital friss kutatási jelentése is kiemelte "Az Alcatel-Lucent csillaga egyértelműen felívelőben van a távközlési szolgáltatók által használt edge routerek piacán. Az Alcatel eredetileg a TriMetra 2003-as felvásárlásával lépett be erre a piacra, és azóta jelentős részesedésre tett szert zászlóshajó-terméke (mai nevén a 7750-es router) révén. Az Alcatel-Lucent 2004 óta kitartóan menetel előre az edge routerek piacán, ahol ez időszak alatt 0-ról 20% közelébe növelte részesedését. 2010 elején az Alcatel újabb lépést tesz részesedése bővítésére a core routerek piacán a 100 Gbps sebességű vonalkártya (line card) bevezetésével.
 

Kulcsszavak: Alcatel-Lucent router

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hibaanalízis mesterséges intelligenciával

Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.

2022. május 22. 16:18

5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek

Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián. 

2022. május 22. 14:59

Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek

Ha online bevásárlásról van szó, már nemcsak magunkról, hanem a kisállatainkról is minél gyorsabban szeretnénk gondoskodni. Az állateledel-rendelések egyre népszerűbbek a foodpandán: a platformon keresztül egyre több üzleti partnertől lehet rendelni a kedvenceknek, a cég saját élelmiszerüzleteiben, a panda marketekben pedig megnégyszereződött az elmúlt évben az állatoknak vásárlók száma. 

2022. május 22. 13:31

Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.

2022. május 22. 11:52

Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya

Év Gyára 2021 díjat nyert a Bridgestone Tatabánya a „Legjobb menedzsment folyamatok” kategóriában. A vállalat az elmúlt években számos elismeréssel gazdagodott, például elnyerte az Év beszállítója címet, a Családbarát Munkahely elismerést, Topolcsik Melinda, ügyvezető igazgató pedig a nagyvállalati szektorban harmadik helyezést ért el „Az év cégvezetője” versenyen.

2022. május 22. 10:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24