Dicsérik az Alcatel-Lucent IP-routerek piacán elért eredményeit

Kovács Attila, 2009. december 6. 17:13

Az Alcatel-Lucent (AL) Magyarország arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a Dell’Oro piacelemző 2009 harmadik negyedévi adatai szerint az AL immár ötödik negyedéve folyamatosan növeli piaci részesedését a szolgáltatói routerek szegmensében (négy százalékkal növelte részesedését 2009 harmadik negyedéve és 2008 harmadik negyedéve között). Továbbá: a vállalat 4,8 százalékpontot erősödött ugyanezen időszakban az edge routerek rendkívül dinamikusan bővülő alszegmensében, így részesedését 20,5 százalékra növelve, jelenleg második helyezett a globális piacon.

A Dell’Oro Csoport megállapította: „A szolgáltatói edge routerek szegmensében egyetlen szállítóként sikerült mind az előző negyedévhez, mind pedig az előző év hasonló időszakához képest az AL-nek növekedést produkálnia. Az Alcatel-Lucent a globális recesszió ellenére jól teljesített 2009 első három negyedévében. Időarányosan számított, 20 százalékos árbevétel szerinti részesedése jóval meghaladja a 2008 egészére vetített 15 százalékos értéket. A cég sikerét a Dell'Oro a bővülő ügyfélkörnek, a regionális egyensúlynak és széles termékválasztéknak tulajdonítja.

Az AL szolgáltatói routerpiacon elért sikerét Barclay Capital friss kutatási jelentése is kiemelte "Az Alcatel-Lucent csillaga egyértelműen felívelőben van a távközlési szolgáltatók által használt edge routerek piacán. Az Alcatel eredetileg a TriMetra 2003-as felvásárlásával lépett be erre a piacra, és azóta jelentős részesedésre tett szert zászlóshajó-terméke (mai nevén a 7750-es router) révén. Az Alcatel-Lucent 2004 óta kitartóan menetel előre az edge routerek piacán, ahol ez időszak alatt 0-ról 20% közelébe növelte részesedését. 2010 elején az Alcatel újabb lépést tesz részesedése bővítésére a core routerek piacán a 100 Gbps sebességű vonalkártya (line card) bevezetésével.
 

Kulcsszavak: Alcatel-Lucent router

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09