A középkorú nők az igazi hardcore játékosok
A Journal of Communications aktuális jelentésében az olvasható, hogy téves az a meglátás, miszerint a férfiak töltik a legtöbb időt az online játékok társaságában, ugyanis a szenvedélyes játékos nők hetente négy órával többet, azaz összesen 29 órát töltenek kedvenc game-ükkel. Az abszolút hardcore esetekben is a nők vezetik a listát 57 órával, míg az ellenkező nem tagjai közül is csupán 51 órát bír játszani hetente a csúcstartó. A szakemberek szerint a gamerek átlagéletkora 31 év, ám minél korosabb valaki, annál jobban hódol ezen szenvedélyének. A felmérést készítő szakemberek azt is megállapították, hogy a játékosok 40%-a nő.
Kapcsolódó cikkek
- 25 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát egy Android szoftveres Lego robot
- Halo Reach béta május 19-én
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Linux alá is készül a Steam
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Sonic, Excel Edition
- Golf, Excel Edition
- Tetris, Excel Edition
- Pacman, Excel Edition
- Máris több száz játékprogram tölthető le az iPad-re
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.