Bővült a magyar mobilpiac januárban

Az NHH összegzése szerint a teljes ügyfélszám 42 ezerrel 11 millió 834 ezerre, a forgalmazásban résztvevők száma pedig 19 ezerrel 10 millió 950 ezerre emelkedett.
Január végére a teljes ügyfélszám alapján a 100 főre jutó előfizetések - azaz a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma - 118,2-re emelkedett a 2009 végi 117,7-ről. Ez a mutató 2008. decemberében érte el az eddigi csúcsot, akkor 100 főre 121,83 darab hívásfogadásra alkalmas SIM-kártya jutott, majd az érték 2009 novemberének végére 116,65-re csökkent.
A múlt hónapban a teljes ügyfélszám alapján számítva a Vodafone piaci részesedése 22,07 százalékról 22,09 százalékra, a Pannoné pedig 34,52 százalékról 34,68 százalékra emelkedett, míg a T-Mobilé 43,41 százalékról 43,23 százalékra csökkent.
A teljes ügyfélszám január végén 346 ezerrel maradt el a 12 hónappal korábbi szinttől, míg a forgalmazásban résztvevők azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók, vagy fogadók - száma alig 18 ezerrel.
A forgalmazásban résztvevők száma alapján januárban a Vodafone a decemberi 22,54 százalékról 22,61 százalékra, a Pannon pedig 33,03 százalékról 33,04 százalékra növelte piaci részét, míg a T-Mobile részesedése 44,43 százalékról 44,36 százalékra csökkent - közölte az
NHH.
Kapcsolódó cikkek
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- A kábelmodemes előfizetések húzzák a szélessávú piacot
- Kivizsgálja az NHH a T-Mobile pénteki üzemzavarát
- Kerüljük el a sokkoló mobilinternet-számlákat!
- Tovább zsugorodik a mobilpiac
- A mobilszámok nem változnak, de jövőre a teljes számot kell tárcsázni
- Jogerős a mobiltender lefújása
- Több mint 300 ezer ügyfél tűnt el a mobilpiacról 2009 első félévében
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HONOR Magic5 Lite: luxus, strapabíróság és innováció
A HONOR Magic5 Lite testesíti meg a HONOR elköteleződését abban, hogy strapabíró kialakítással és stílusos formatervezéssel lássa el kiváló minőségű okostelefonjait. Az alábbiakban bemutatjuk a HONOR Magic5 Lite magával ragadó, ívelt képernyőjét, lenyűgöző állóképességét, valamint azokat a szigorú teszteket, kutatási és fejlesztési (K+F) erőfeszítéseket, melyek mind hozzájárulnak ehhez a teljesítményhez.
„Élj sokszínűen!” üzeni a Xiaomi az új Redmi Note 12 sorozattal
A Xiaomi bejelentette a piacon már jó ideje várt Redmi Note 12 sorozatot. A népszerű termékcsaládhoz négy készülék tartozik: a Redmi Note 12 Pro+ 5G, a Redmi Note 12 Pro 5G, a Redmi Note 12 5G, és a Redmi Note 12.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.
Az MVM NET és a CETIN közösen tesztelte az 5G-t
Az MVM NET Zrt. és a CETIN Hungary Zrt. városi környezetben és agrárgazdaságban tesztelte, hogyan lehet gazdaságosan 5G hálózatot kiépíteni és működtetni olyan helyszíneken, ahol ezt az 5G alapú alkalmazások elterjedése, illetve az adatforgalom növekedése szükségessé teszi. A független, integrált infrastruktúra-szolgáltatók a teszt tapasztalatai alapján megállapították: fenntarthatósági és gazdaságossági szempontok miatt sok esetben a hálózatot célszerű egyetlen szolgáltatónak kiépíteni és üzemeltetni, majd azon több operátor számára szolgáltatást nyújtani.