SPSS konferencia - kilencedszer
2010. április 21-én immár kilencedik alkalommal kerül megrendezésre az SPSS Adatbányászati és adatelemzési konferencia, melynek egyik fő témája idén az adatvédelem. A rendezvény kettős mottója: "Adatvédelem: elvek és gyakorlat - Adatbányászat: lehetőségek és korlátok". A Gerbaud-házban megtartandó szakmai esemény vendége és előadója lesz Jóri András adatvédelmi biztos.
A témához kapcsolódva kerekasztal beszélgetést is szerveznek, amelynek résztvevői többek között különböző szektorok nagy cégeinek vezetői, szakértői: Vereczki András, az AEGON vezérigazgató-helyettese; Hoffmann Márta, a Hoffmann Research International stratégiai igazgatója; Tóth Tamás, az OTP adatbányászati és elemzési osztályának vezetője; Vada Gergely, független üzleti coach; Jóri András, adatvédelmi biztos.
A szervezők azért választották délelőtti fő témának idén az adatvédelmet, mert ez az adatbányászati technológiák fejlődésének köszönhetően egyre inkább előtérbe kerül. Ez a technológiai fejlődés és az információk internetes megosztásának és elérésének elterjedése tette lehetővé, hogy az adatbányászat immár a szöveg- és webbányászattal is kiegészüljön. A személyes adatok védelmének problémája emiatt ma és a jövőben is heves viták tárgyát képezi majd.
A várható délutáni program, előadások, illetve várható előadók: Az adatbányászok már a spájzban vannak (Kovács Gyula, Data Research); Clemvoice -- hangból információ (Pancza Judit, SPSS Hungary); Megváltozott adatbáényászati fókuszok (Kurucsai János, Lombard Lízing); Hogyan hatott a válság az adatbányászok munkájára? (Szabó Norbert, OTP Bank); Pediktív analitika a weboldalak mögött --Ügyfélviselkedés alapú üzleti megoldások(Gáspár-Papanek Csaba, BME); SPSS Statistics 18.0 programcsomag újdonságai (Könyves Tóth Előd, SPSS Hungary).
Kapcsolódó cikkek
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- Jövő áprilisban ismét Projektmenedzsment Fórum Budapesten
- Számítógépes nyelvészeti konferencia kezdődött Szegeden
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Microsoft Lync: az üzleti kommunikáció új korszaka
- Megújuló közigazgatási informatika
- 4. Digitális Esélyegyenlőség (DE!) konferencia
- Megújította vállalati webkonferencia megoldását az Adobe
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Körkép a nyílt forráskódú analitikáról a jövő heti Open Source BI Fórumon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.
Nem kell már protekció, hogy egy beszállító elérje a HR-es döntéshozókat
Melyik beszállító ne ismerné a végeláthatatlannak tűnő procedúrát, amíg egy multi céghez bekerül? A kiválasztási és árajánlatadási, valamint elfogadási folyamat végeláthatatlan és időigényes útvesztőjében gyakran el is tévednek mind a szolgáltatók, mind pedig a kiválasztást végző cégek HR-esei. Ráadásul sok esetben protekció vagy ismeretség nélkül lehetetlen eljutni a megfelelő illetékesig, aki dönthet a beszállítóval kapcsolatban. Ezen próbál segíteni egy újonnan indult ingyenes online platform, ami összeköti a HR-eseket és a beszállítókat.
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
Új értékesítési vezető a Schneider Electricnél
Hadobás Tibort nevezték ki a Schneider Electric ipari automatizációért felelős magyarországi értékesítési vezetőjének. A 27 éve a vállalatnál dolgozó szakember új pozíciójában gépgyártó, rendszerintegrátor és végfelhasználói területekért felel majd.