Az Infocenter bevásárolt az RTL Klubba

MTI Sajtóadatbank, 2010. április 27. 08:28

A korábban Fellegi Tamás nagyvállalkozó - sajtóértesülések szerint az új kormány leendő vagyongazdálkodási minisztere - többségi tulajdonában álló Infocenter.hu Média Befektetési Zrt. április 23-án megvásárolta az IKO Média Holding Zrt.-t, amelynek tulajdonában van az RTL Klub televíziós csatornát üzemeltető M-RTL Zrt. részvényeinek 31 százaléka.

Az adás-vétel tárgya még az IKO Műsorgyártó Kft., a Videovox Production Műsorgyártó Kft, valamint az IKO Sales House Kft. 50-50 százalékos üzletrészeinek a megvásárlása is.

Az IKO Média Holding Zrt. az IKO Media Group tagja, amely az RTL Klub televíziócsatorna stratégiai partnere, de további magyarországi és külföldi televíziós csatornák számára is rendszeresen gyárt televíziós műsorokat és egyéb produkciókat, napi, heti programok, havonta és időszakosan jelentkező produkciók egyaránt jelen vannak - olvasható a cégcsoport honlapján.

Az Infocenter.hu Zrt. internetes honlapja szerint a cég ezenkívül a 100 százalékos tulajdonosa a Heti Válasz kiadójának, valamint a Lánchíd Rádiónak, illetve kisebbségi tulajdonosa a Class FM országos kereskedelmi rádiónak.

Az Infocenter.hu részvényeinek 52 százalékát korábban Fellegi Tamás birtokolta, a fennmaradó 48 százalékot pedig a dán DEFAP kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó pénzügyi csoport. Fellegi Tamás, a vállalatban lévő teljes tulajdonrészét április 23-án adta el. Az új tulajdonosok Nyerges Zsolt, a Class FM országos kereskedelmi rádiót birtokló Advenio Kft. többségi tulajdonosa, Fellegi Tamás eddigi üzlettársa, valamint Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke.

Sajtóértesülések szerint Fellegi Tamásra fontos kormányzati szerep vár, a hetivalasz.hu szerint a vagyongazdálkodási tárca vezetője lesz az új kormányban, míg a Népszabadság korábban az infrastruktúráért felelős tárca várományosaként említette.

Kulcsszavak: RTL +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Innováció az építőipari beruházások tervezésében

A Paulinyi & Partners Digital Solutions Kft. egyedi projektjével a tervezés teljes időtartamában képes segíteni a tervezők és a beruházó munkáját. A beruházás előkészítés és tervezéssegítő szolgáltatás fő célja a hatékonyságnövelés és a projektdöntések támogatása.

2022. január 27. 14:58

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

2022. január 26. 20:48

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

Kínai újév, Covid és téli olimpia – mire számíthatnak az ellátási láncok az év elején?

A kínai újév köszöntése a távol-keleti országban élők számára családi összejöveteleket, utazást és pihenést jelent, a világ többi részének viszont komoly logisztikai kihívásokat. A vállalkozások bezárnak, a gyárak felfüggesztik működésüket, a fuvarozók pedig az alacsonyabb keresletre reagálva csökkentik a kapacitást, mindez nagymértékben befolyásolja a globális áruszállítási piacot. Idén a kínai újév hatása várhatóan a szokásosnál nagyobb lesz a DACHSER szerint, hisz a munkaszüneti napok mellett a COVID-19 okozta szigorításokkal és a pekingi téli olimpiával járó forgalommal is számolnunk kell.

2022. január 26. 14:59

Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár hatodik éve foglalja össze azt, hogy mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Meghatározó hazai marketing és kommunikációs döntéshozók nyilatkoznak arról, hogy az elhúzódó járvány és annak gazdaságba begyűrűző hatásai hogyan jelentkeznek a fogyasztói motivációkban, az üzleti és marketingfolyamatokban, az ügyfélélményben, illetve a média és eszközhasználat területén.

2022. január 26. 13:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58