Perc alapú mobiljegy a Szigeten

A Vodafone és a Sziget között kötött együttműködési megállapodás keretében a mobilszolgáltató a Fesztivál „bemutatja” kategóriájú főszponzora lett. A Vodafone olyan mobilpénztárca (mobil payment), mobilmédia és „gép-gép közötti” (machine to machine) megoldások sorával jelentkezik majd a fesztiválon, amely mind a hazai, mind a külföldi szigetlátogatók számára kényelmesebbé teheti a fesztiválozást.
A Virtuális Szigeten elindul a Vodafone Sziget program mobilinformáció több nyelven. Ugyanakkor számos kifejezetten a Vodafone előfizetőinek kedvező szolgáltatást is napvilágot lát – például mobilon is vásárolhatnak majd napijegyet, vagy akár mobillal is fizethetnek egyes termékekért, elsőként a kávéért. Így például lesz a fesztiválon a parkolási fizetéseknél már közkinccsé vált szisztémához hasonló perc alapú mobilfizetési lehetőség is. Eszerint a látogató, mobiljával aktiválva, majd a végén leállítva a rendszert, a belépéstől a Sziget elhagyásáig fizet, tehát ha csak kedvenc együttesének koncertjére kíváncsi, akár csak arra az időre vált belépőt. És hogy a beengedésnél az esetleges sorbaállás miatt feleslegesen ne ketyegjen az „óra”, a mobilfizetést választók számára a szervezők a gyors bejutás érdekében „expressz” kaput biztosítanak majd. Természetesen a tavaly bevezetett kedvezmények az idén is élnek: a csoportos diákjeggyel akár féláron is jöhetnek a Szigetre diákok, míg a későn befelé induló látogatók este 11 órától fél áron válthatnak majd napijegyet a Sziget fesztiválra.
Kapcsolódó cikkek
- Júniusban ismét a gyerekeké a Sziget
- OCTOPOLY - Design okosan! pályázat
- Még egy hétig olcsóbb a Sziget, hamisítják a jegyeket
- BalatonSound: neten árult jegyeknek a neten nézz utána
- Szuperhálózatot, valódi mobilfizetést, percdíjas jegyeket visz a Szigetre a Vodafone
- Online már válogathatunk a Sziget programjaiból
- Fontos változások a Balaton Sound és a Sziget Facebook-oldalán
- Alaptőke-emeléssel Sziget többségi tulajdonos az econet.hu
- Sziget Fesztivál szponzorációért kapott díjat a Vodafone
- Ajándékozz fesztivált! Fesztiválbérletek Karácsonyra
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: