Méregdrága lesz az iPhone-reklám

Genda Csongor Zoltán, 2010. május 4. 16:44

Az Apple rövidesen debütáló iPhone reklámszolgáltatása nem lesz olcsó mulatság, ugyanis a kattintásokért óriási összeget kell, majd fizessenek a megrendelők.

A hamarosan bemutatkozó iAd lehetővé teszi a dinamikus és interaktív hirdetések almás készülékeken való megjelenítését, mindezért azonban mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk a kampányt indítóknak. Egyetlen bevillanás ára 1 cent lesz, egy klikkelésért azonban 2 dollárt kér az amerikai számítógépgyártó. A mini bannerek az Apple-eszközökre írt alkalmazásokban fognak megjelenni, s a bevétel 60%-át a programfejlesztők kapják, az anyavállalat csupán 40%-ot tart meg magának a befolyt összegekből. Akik az iPhone-on és iPad-en szeretnének hirdetni, meg kell, majd vásárolják valamelyik kampánycsomagot, melyek ára 1 és 10 millió dollár között mozog. A számítógépgyártó azzal indokolja a horribilis árakat, hogy az Apple-készülékek felhasználói a minőségi célközönség megtestesítői, ezért érdemes erre áldozni.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Negyvenéves magyar mikroszámítógépre fejlesztenek új játékokat

2023. szeptember 29. 18:51

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

2023. szeptember 20. 15:17

Diákokat, női vezetőket és roma fiatalokat is támogatnak a Morgan Stanley munkatársai

2023. szeptember 18. 13:16

Hat érmet hoztak haza a magyar diákok a Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról

2023. szeptember 4. 15:38