Megnyílt a "Jövő Áruháza" Szolnokon

forrás Prim Online, 2010. június 7. 18:44

Szolnokon megnyílt a "Jövő Áruháza". A projekt a Magyar Telekom és Szolnok városa által egy évvel ezelőtt indított intelligens városprogram része. A T-City a szolnokiak számára biztosítja a Magyar Telekom új termékeinek és szolgáltatásainak elérését; ezen kívül a város lakói és vállalkozásai tesztelhetik a legújabb fejlesztéseket és segíthetik ezek tökéletesítését tapasztalataikkal, javaslataikkal.

A "Jövő Áruháza" megoldásait a Szolnokon található Szandaszőlősi Coop Szuper üzletben állították üzembe az együttműködő partnerek, a Magyar Telekom, a Coop Hungary, a Coop Szolnok, a Bizerba, a Laurel, a KFKI és az Origo szakemberei.

A "Jövő Áruházában" több egyedülálló szolgáltatás is elérhetővé vált - ilyen például az Origo által biztosított Bluetooth totem (oszlop), melynek segítségével a vásárló megismerheti a legfrissebb híreket, akciókat. Ezeket az információkat az ügyfél megkaphatja a mobiljára, csak annyi szükséges, hogy a bluetooth kapcsolat aktív legyen. A "Jövő Áruházában" számos olyan fejlesztés található, amely megkönnyíti a vásárlást. Például a Laurel által szállított digitális polccímke a termék árán kívül számos más információt is megjelenít, többek közt a termékösszetevőket vagy a származási országot is, így segít a vásárlóknak választani. A Bizerba intelligens mérlegei segítségével a vásárlók ételkészítési ötleteket, tanácsokat kaphatnak a mérlegre helyezett termékekkel kapcsolatban.

Ahhoz, hogy a vásárlás igazi élmény legyen, a "Jövő Áruháza" projekt keretében a vevő Borajánló és Recept kioszkokkal is találkozhat.

A "Jövő Áruházában" lehetőség van exkluzív akciók, kedvezmények igénybevételére a Mobil Kuponok használatával. A Mobil Kuponokat a már bemutatott Bluetooth totemről tölthető le a vásárló, beváltása az intelligens kasszáknál történik - ahol a pénztáros egyszerűen leolvassa a kupont a telefon kijelzőjéről. Ezen felül lehetőség van MobilFizetésre is, amellyel a vevő egyszerűen és biztonságosan, mobiltelefonja segítségével fizethet a pénztárnál.

Kiegészítő szolgáltatásként a "Jövő Áruháza" egész területén, az üzlet plazmatévéin a vevő tájékozódhat a boltban futó akciókról, megismerheti a "Jövő Áruháza" fejlesztéseit, és egyéb hasznos tartalmakkal is találkozhat.
 

Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gépi tanulással az ismeretlen fenyegetések ellen

Lassan ott tartunk, hogy a különféle kütyüink előre kitalálják a gondolatainkat. Akad, aki ezt ijesztőnek találja, de az ebben rejlő lehetőséget jó és rossz célra is lehet használni. Az például igencsak hasznos, ha egy gép a bűnözők gondolataiban olvas, majd meg is előzi a bűncselekményeket. Olyannyira, hogy a megoldás már létezik is, ugyanis a Micro Focus gépi tanulást alkalmazó eszköze már tavaly december óta aktív védelmet nyújt a koronavírushoz kapcsolódó átverések és rosszindulatú tartalmak ellen. A termék még azelőtt „működésbe lépett”, hogy a vállalatok IT-biztonsági szakemberei egyáltalán felfigyeltek volna az új trendre.

2020. július 7. 20:07

Példátlan bírságok a fogyasztók védelmében – évet értékelt a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal ("GVH") idén szokatlanul korán, már tavasszal benyújtotta a 2019-es tevékenységét összegző éves beszámolóját, melyet május 27-én az Országgyűlés gazdasági bizottsága el is fogadott. Összehasonlításképp, a 2018-as éves beszámoló elfogadására 2019. november 26-án került sor. A beszámolót a Schönherr Hetényi ügyvédi iroda versenyjogi csoportja elemzi. 

2020. július 7. 18:45

5 fejlesztés a Vibertől, ami megkönnyíti az életed

A nagy melegben jólesik ellazulni, teendőinket igyekszünk a legegyszerűbben megoldani az irodából, otthonról vagy akár a medence széléről. A Rakuten Viber, a világ egyik vezető, egyszerű kommunikációt biztosító üzenetküldő alkalmazása ezért összegyűjtötte felhasználói számára legújabb fejlesztéseit és funkcióit, hogy megkönnyítse a mindennapokat.   

2020. július 7. 16:12

A koronavírus nyertese a home office

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg munkaszervezési problémái akadtak, digitális felkészültségben pedig nagy a szakadék az egyes szektorok, illetve Budapest és a vidék között - állapította meg a Reacty Digital és a Smart Commerce Consulting közös kutatása, a Digiméter.

2020. július 7. 14:45

Jól vizsgázott az okosparkolás az ingyenes parkolás időszakában Budapesten

Bár a korlátozások alatt jelentősen csökkent az autós forgalom, a díjmentes parkolás bevezetésével a parkolóhelyek kihasználtsága változatlanul magas maradt. Utóbbi sok belvárosi lakos és ott dolgozó életét nehezítette meg. Erre a helyzetre jelentett megoldást a Vodafone és a Smart Lynx rendszere, melyeknek köszönhetően az ingyenesen letölthető Parker mobilalkalmazásban 2500 közterületi parkolóhely valós idejű foglaltsági adatai váltak elérhetővé. Az autósok így anélkül is tudják, hol van épp szabad parkolóhely, hogy felesleges köröket megtéve autóznának a környéken. Az okosparkolási rendszer természetesen a díjmentes parkolást követően is segíteni fogja az autósok életét Budapest belvárosában.

2020. július 7. 13:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás