Náci tárgyak miatt perlik a Yahoo!-t

Nyerges Tibor Nyerges Tibor, 2000. április 14. 17:45
A Yahoo!-t több száz náci, neonáci, illetve Ku-Klux-Klan emléktárgy (filmek, uniformisok, tőrök, fotók, medálok) aukcióra bocsátásának hostolása miatt támadja egy francia antirasszista csoport. (ZDNet)
A párizsi LICRA (International League against Racism and Anti-Semitism) csoport februárban hasonló okból a Yahoo! bojkottálására hívott fel. A Yahoo! sajtófőnöke visszautasította a kommentálást. A LICRA bírósághoz fordul a tevékenység franciaországbeli elérhetőségét megszüntetendő, és a tevékenység befejezéséig naponta 100 000 euró bírság megfizettetését kéri. A francia törvények szerint bűncselekmény rasszista felhangokkal rendelkező tárgyakat kiállítani vagy eladni.

A Yahoo!-nak nem ez az első esete, már februárban is vitába keveredett az Anti-Defamation League antirasszista tömörüléssel, mely a Yahoo! által hostolt, neonáci és Ku-Klux-Klan tevékenységek hirdetésével foglalkozó honlapok jelenlétét kifogásolta.

Kulcsszavak: Yahoo jog

A magyar kkv-k reklámköltése leginkább a Facebook és a Google zsebébe vándorol

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül - derül ki Marketing Commando 1700 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

2016. október 1. 09:18

A Samsung és a HPE partnersége felgyorsítja a hálózatszolgáltatók átalakulását

A Samsung Electronics és a Hewlett Packard Enterprise bejelentette együttműködését, amely keretében hálózati funkció virtualizációs (Network Functions Virtualization, NFV) infrastruktúrával és virtuális hálózat funkció (Virtual Network Function, VNF) megoldásokkal látják el a szolgáltatókat.

2016. október 1. 09:08

Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül - derül ki Marketing Commando 1700 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

2016. október 1. 08:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Google Pingvin: új algoritmus indított a Google

2016. szeptember 29. 15:58

Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?

2016. szeptember 29. 13:21

Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!

2016. szeptember 25. 16:56

40-edik születésnapját ünnepeli a BME Villamoskari Kollégiumának Számítástechnikai Köre

2016. szeptember 23. 17:15
cloudappsportal.com