Webes oktatási és információs rendszert vezetett be az Erste Befektetési Zrt.
Az Erste Befektetési Zrt. a T-Systems Virtualoso Meeting havidíjas szolgáltatásának igénybevételével, online együttműködési rendszert vezetett be az országos hálózatában dolgozó tanácsadóinak oktatására és a rendszeres napi információátadásra. A több mint 200 bankfiókban dolgozó 1300 munkatárs rendszeres képzésére fordított idő és költségek is jelentősen lecsökkentek, a vállalat oktatói az eddig utazással töltött időt a képzésekre fordítva megduplázták az adott időszak alatt elért kollégák számát.
Az Erste Befektetési Zrt. számára a tevékenységből adódóan elengedhetetlen, hogy kollégái naprakész információk birtokában szolgálják ki az ügyfeleket, így a gyors és rugalmas információátadás a cég napi munkamenetének szerves része. E jelentős erőforrásokat igénylő tevékenység hatékonyabbá tételére keresett a vállalat olyan megoldást, amely a jó minőségű, kedvező helyi tarifával hívható hangkapcsolat mellett a különböző oktatási anyagok valós idejű megosztását is lehetővé teszi. Ezekre az igényekre találtak választ a T-Systems Virtualoso Meeting megoldásában.
A Virtualoso Meeting a Cisco WebEx Meeting Center megoldásán alapul, és az online együttműködés különböző formáit – a hangkapcsolat mellett például dokumentumok megosztását, a dokumentumokban való közös munkát, a résztvevők jelenlétének a követését, chatelést és számos egyéb funkciót – teszi elérhetővé, biztonságos formában.
A szolgáltatásként igénybe vehető rendszer nem igényel kezdeti beruházást, a használata után a vállalat egy telefonszámlához hasonló havidíjat fizet. Az Erste Befektetési Zrt. számára meggyőző volt, hogy a fix havidíjas szolgáltatás a képernyőmegosztáson túl, a Magyar Telekom által biztosított telefonkonferenciával is rendelkezik, valamint a virtuális megbeszélésekbe behívó fiókirodák maguk fizethetik a saját hívásdíjukat, így a költségek arányosan és átlátható módon oszlanak el a telephelyek között.
Az új webes együttműködési megoldás bevezetése mintegy 1 hónapot vett igénybe, amely magában foglalta a cég szigorú előírásainak megfelelő beállításokat is.
A Magyar Telekom rövid időn belül új funkcióval bővíti a szolgáltatást, amely révén például rögzíteni lehet az oktatásokat, így azok később megismételhetők újabb hallgatók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetem és informatikai cég együttműködése Debrecenben
- Díjat nyert a KÜRT H2O programja
- Informatikai fejlesztések tatabányai iskolákban
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- Kecskemét minden oktatási intézményében van már digitális tábla
- Viharsarki iskola-számítógépek pályázatból
- VIDEOTORIUM néven oktatási-tudományos videomegosztó portál indult
- Diploma kell, a jegyek nem számítanak elhelyezkedéskor
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- Informatikai kutatóközpont létesült a Pannon Egyetemen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.