Új szoftverüzletág az APC by Schneider Electricnél
Új, adatközponti szoftverüzletágat hozott létre az APC by Schneider Electric. Az új, Data Center Software üzletág lesz felelős az adatközpontok fizikai infrastruktúrájával kapcsolatos szoftver- és menedzsment rendszerekért, valamint a szoftverfejlesztés, a kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységek, illetve a marketing- és partnerprogramok felügyeletéért.
A Data Center Software üzletág támogatni fogja a Schneider Electric energiamenedzsment kezdeményezéseit. Az üzletág csapata az Ecostruxure egyik kritikus elemeként az APC InfraStruxure menedzsment szoftver portfólióját fogja kiemelten kezelni. Az InfraStruxure megoldás segítségével az adatközponti szoftverüzletág leegyszerűsíti és segíti az energia- és üzemeltetés-hatékonysági célkitűzések megvalósítását az adatközponti környezet minden területén.
A szoftver portfólió elemei az InfraStruxure Operations – a mindennapi üzemeltetés és készletnyilvántartás; az InfraStruxure Central – az adatgyűjtés és eszközfelügyelet; az InfraStruxure Capacity és InfrStruxure Change – a tervezés és optimalizálás feladataira szolgálnak. Az InfraStruxure Energy Efficiency pedig az energia felhasználás elemzésére és modellezésére nyújt lehetőséget egészen a rack-es szerverek szintjéig.
Az új üzletágat Soeren B. Jensen az APC adatközponti szoftverekért felelős alelnöke vezeti, közvetlenül Laurent Vernerey, az APC elnök vezérigazgatójának és egy dedikált ellenőrző testületnek az felügyelete alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Indul a több csomópontból álló Budapest Internet Exchange (BIX)
- APC: új InfraStruXure Operations programrendszer az adatközpontokban
- A Fujitsu új Windows Azure-alapú felhőszolgáltatásokkal lép piacra
- Új PlateSpin verziókat jelentett be a Novell
- Együtt: EMC-Vmware-Cisco, avagy egy új adatközponti modell ígérete
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- A Fujitsu ManageNow megoldása gyors megtakarítást ígér
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Közös HP-Microsoft IT-megoldások
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.