AdWordsben szórják el pénzüket a cégek

forrás Prim Online, 2010. szeptember 21. 17:04

Sok márka nem érti a Google AdWords rendszer lényegét, így olyan hirdetéseket jelenítenek meg, melyekre csak elszórják pénzüket.

A Google Adwords kétségkívül napjaink egyik legzseniálisabb hirdetési rendszere, mégis az egyik legtöbbször félreértett online marketing eszköz - állítja Széll András, a PS:PRovocative pr ügynökség ügyvezetője. A szakember szerint az egyik leggyakoribb tévedés az Adwords-szel kapcsolatban, amikor olyan kulcsszavakra is hirdetnek a cégek, melyekre egyébként az organikus találatok között is az elsők.

Ilyen hibát az informatikai cégek közül itthon az IBM, a HP, a Symantec és a Sony is elkövet, az autómárkák közül pedig a Ford, a Skoda, a Renault, a Toyota és a Nissan képviselete esik ebbe a csapdába.



A szakértő szerint amennyiben az organikus találatok között az első helyen szerepel cégünk vagy termékünk linkje a Google keresési listájában, nincs értelme fizetni a Google AdWords hirdetésekért. „Ilyen esetekben az úgynevezett megjelenés tervezés eszközét kell használni, vagyis optimalizálni kell, hogy milyen információkat jelenítsen meg rólunk a kereső” - hangsúlyozza Széll András, aki szerint nekünk kell tudatosan megtervezni, hogy milyen üzenetekkel találkozzanak az internetezők, amikor a keresőket használják. „Mivel a Google egy találathoz több linket is képes megjeleníteni, érdemes például az akciókat külön oldalra kiemelni. Így a felhasználók közvetlenül találkozhatnak ezzel a linkkel." 

Jó példaként az Apple és a PS:PRovocative ügyfelei közé tartozó ESET magyarországi weboldalait lehet megemlíteni. „Az előbbi jó példa arra, hogy a változó marketingüzeneteket, akciókat is ki lehet emelni az organikus találatok között, míg az ESET weboldalának fejlesztése során arra törekedtünk, hogy az organikus találatok között megjelenjenek azok a gyorslinkek, melyek segítségével az internetezők a számukra fontos tartalmat közvetlenül elérik” - emeli ki Széll András.



A témáról bővebben a Kreatív Online-on lehet olvasni.

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatja 10 Gbit/s sávszélességű lakossági szolgáltatását a DIGI

A DIGI Magyarországon elsőként indítja el a 10 Gbit/s sávszélességet biztosító szolgáltatását, a jelenlegi piacon legnagyobb sávszélességgel bíró Fiberlink 10G-t. A fejlesztésnek köszönhetően a vállalat az első magyarországi távközlési szolgáltató, amely 10 Gbit/s-ot elérő szolgáltatást biztosít, ezzel a technológiai fejlődés új fejezetét elindítva a piacon.

2021. október 19. 18:42

A 3G küszöbön álló búcsúja során a hírközlési hatóság a fogyasztók védelmére összpontosít

A mobiltelefon-hálózatokban használt 3G-technológia felett eljárt az idő, lassú, drága és nem hatékony – ezt erősítették meg a mobilszolgáltatók és az állami szereplők is a 3G jövőjéről szervezett konferencián csütörtökön. A kivezetés időpontjáról a szolgáltatók döntenek, a hatóság célja a fogyasztók védelme, a tudatos döntésekhez szükséges információ biztosítása – mondta Kollár Péter, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője.  

2021. október 1. 18:52

A szolgáltató folyamatosan bővíti és fejleszti vezetékes hálózatát

A Vodafone tavaly augusztusban bejelentett 1 Gigabit sebességű internetszolgáltatása mára meghaladta a 1,5 millió végpontok számát Magyarországon. A szolgáltató a vezetékes szolgáltatások (TV, internet, vezetékes telefon) piacára lépése óta szüntelenül dolgozik a stabilitás és az élmény javításának érdekében.

2021. augusztus 31. 19:46

A Huawei új technológiájával sokkal gyorsabban juthat el a szélessávú internet minden otthonba

A Távközlési Világnap keretében olyan új technológiát mutatott be a Huawei Technologies Hungary a győri Széchenyi István Egyetemen, amellyel az eddigieknél sokkal gyorsabban juthat el a szélessávú internet a háztartásokba. 

2021. május 14. 13:32

A járvány első hulláma alatt is jól teljesített a digitális infrastruktúra

A hazai cégvezetők szerint 2020 tavaszán a mobil- és vezetékes internetes hálózatok lényegében tökéletesen működtek, átlagosan négyötödös osztályzatot adtak nekik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készített reprezentatív felmérésből. A kutatás ugyanakkor arra is kitér: a megkérdezett cégek majdnem negyven százalékánál panaszkodtak arra, hogy nincs elég szolgáltató a telephelyükön a választáshoz.

2021. május 12. 11:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20