A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét
A GTS-Datanet új neve: GTS Hungary
A GTS Central Europe (“GTS”) leányvállalatai 2010. október 1-jétől egységes nevet és arculatot öltenek. A változásoknak megfelelően a GTS-Datanet, a GTS csoport magyarországi leányvállalata a fenti időponttól kezdve GTS Hungary néven érhető el. A név és vállalati arculat régiós szintű egységesítése jelentős lépés abba az irányba, hogy a GTS csoport Közép-Kelet Európa vezető integrált távközlési megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatójává váljon. A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat beazonosítását a régió különböző országaiban, hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.
A GTS csoport leányvállalatai 2010. október 1-jétől a következő neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing költségvetés hatékonyabb felhasználásához, és ezzel növeli a cégcsoport hatékonyságát.
“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.
A GTS csoport országaiban korábban a standard kék-narancs színű GTS logó különböző verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. A logó narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A sötétkék konzervatív szín, üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megnyílt a regisztráció az idei Smart Factory ConnAction ipar 4.0 konferenciára
Az ipar 4.0 témakörének egyik legjelentősebb hazai eseménye 2023. június 7-8-9. között várja az érdeklődőket Esztergomban.
Robbanás előtt a vállalati automatizáció
Az elmúlt években csúcsra pörgött a vállalati digitalizáció: 2022-ben 1,6 billió dollárt költöttek erre világszerte, 2026-ra pedig várhatóan meg is duplázódik ez az összeg. Ahogy a cégek a gazdasági és piaci kihívások közepette a költség- és erőforrásigények csökkentésének és az üzleti folyamatok optimalizálásának útjait keresik, egyre több területen kerül előtérbe a hiperautomatizáció. Ennek köszönhetően ugyanis az eddig időigényes, több kolléga közreműködését igénylő munkafolyamatok elvégzését a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a robotikai eszközeivel automatizálhatják.
Sajtódíjat indít a Siemens
Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
AI megoldás segítheti a vállalatokat dekarbonizációs céljaik megvalósításában
Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak.
Személyre szabott diagnosztika és hatékonyabb kezelések okoseszközökkel
Az okoseszközök és felhőalapú rendszerek egyre több iparágban jelentenek innovációt és az egészségügyi ellátásban, orvosdiagnosztikában is valódi áttörést hozhatnak. A hazai egészségügyben elsőként jelent meg az a technológia, amellyel az orvosok hozzáférhetnek a betegek által rögzített vércukorszint adatokhoz, ami sokkal hatékonyabb módon teszi lehetővé a személyre szabott terápiák felállítását.