A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét
A GTS-Datanet új neve: GTS Hungary
A GTS Central Europe (“GTS”) leányvállalatai 2010. október 1-jétől egységes nevet és arculatot öltenek. A változásoknak megfelelően a GTS-Datanet, a GTS csoport magyarországi leányvállalata a fenti időponttól kezdve GTS Hungary néven érhető el. A név és vállalati arculat régiós szintű egységesítése jelentős lépés abba az irányba, hogy a GTS csoport Közép-Kelet Európa vezető integrált távközlési megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatójává váljon. A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat beazonosítását a régió különböző országaiban, hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.
A GTS csoport leányvállalatai 2010. október 1-jétől a következő neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing költségvetés hatékonyabb felhasználásához, és ezzel növeli a cégcsoport hatékonyságát.
“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.
A GTS csoport országaiban korábban a standard kék-narancs színű GTS logó különböző verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. A logó narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A sötétkék konzervatív szín, üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
Külön digitalizációs szervezeti egységet hoztak létre a Process Solutionsnél (PS), hazánk egyik vezető számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújtó vállalatánál.
Felgyorsítja stratégiai átalakulását a Maersk
Jelentős előrelépést ért el digitális átalakulásában a dán Maersk. A világ legnagyobb tengeri szállítmányozó vállalata az SAP Business Technology Platform segítségével gyorsítja fel stratégiai fejlődését, automatizálja üzleti folyamatait, növeli hatékonyságát, teszi egyszerűbbé a technológia használatát, és növeli a felhasználói élményt.
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.