Új, önkiszolgáó vállalati portál
A T-Systems új, online elérhető önkiszolgáló portált hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a népszerű Virtualoso, Telematrix, EasyLine és Webshop szolgáltatások. Az új portál a számlákkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít. A kilenc hónapig tartó fejlesztés integrátora és a rendszer architekturális megtervezője a telekommunikációs szoftverek fejlesztésében évtizedes tapasztalattal rendelkező ITware Kft. volt.
Az új My T-Systems portál lehetővé teszi, hogy a Magyar Telekom vállalati ügyfelei a jövőben egyszerűbben, kevesebb idő- és energiaráfordítással menedzselhessék telekommunikációs és informatikai szolgáltatásaikat, alkalmazásaikat. Legyen szó akár vezetékes hang- és adatszolgáltatásról, komplex mobilflotta, vagy számlainformációkról, esetleg mobilkészülék, vagy notebook vásárlásáról, a My T-Systems portálon mindez egy helyen megtehető. A rendszer az ügyfélszolgálati funkciók jelentős részét is elérhetővé teszi a weben, de akár valós idejű chat-es kommunikációt is biztosít az ügyfélszolgálati munkatársakkal.
„Egy My T-Systems méretű portál létrehozása és a háttérben futó rendszerek integrációja hatalmas és komplex kihívást jelent a projekt fővállalkozója részére.” – mondta el az ITware ügyvezető igazgatója Dankó Sándor. „Fontos volt az új rendszer és környezet megtervezésére és az új komponensek – például a portál központ, a regisztráció és az online ügyfélszolgálat – kialakítására egyaránt, miközben a fejlesztés- párhuzamosan futó projektek által- közösen használt környezeteken történt.”
Az új portál igazi sikere a napi szintű felhasználók elégedettségében rejlik; célunk, hogy a vállalatok egy hatékony szolgáltatásokat nyújtó felületként tekintsenek a My T-Systems-re. E célt szolgálta a rendszertervezés során az üzleti elvárások, a technológiai lehetőségek, az üzemeltetői- és biztonsági szempontok legteljesebb figyelembevétele.
„Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a komplex feladatok megoldásával olyan Szállítót bízzunk meg, aki amellett, hogy már bizonyított, képes összehangolni a szakemberek és a beszállítók munkáját is.”– mondta el Horovitz Krisztián a Magyar Telekom részéről. „Az ITware, a legmodernebb technológián alapuló fejlesztésein túl, integrátori szerepével is hozzájárult a most induló My T-Systems sikeréhez.” – tette hozzá a projektet vezető szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Magyar újdonságok a közel-keleti GITEX-en
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Mobil TV alkalmazás mobilszolgáltatóknak
- Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
- ITware: segítség az elektronikus számlakibocsátásban
- A "négyek" újra együtt a Mobil Világkongresszuson
- Barcelonában mutatkozik be az ITware magyar fejlesztésű közösségi mobiltévéje
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.