Ezentúl nem adja ki az ismerősök adatait a Google
A Google közleménye szerint a Facebook természetesnek veszi, hogy elszipkázza a Gmail-felhasználókhoz tartozó adatokat, ugyanakkor nem alkalmazza a kölcsönösség elvét, mivel az információ nem áramlik mindkét irányban. Azaz amíg a Facebook nem engedélyezi a felhasználói adatok importálását és exportálását, addig ők sem teszik azt. A közösségi portálon jelenleg ha feliratkozik valaki, akkor a szolgáltatás automatikusan arra kéri, hogy importálja Gmail címjegyzékét, majd ezt követően közli, hogy a benne szereplők közül kik vannak fönt a Facebook-on.
A Google lépése jelzi, hogy mi is az, amiért ma a küzdelem folyik az internetes tartalomszolgáltatók között. A keresőóriás számára csalódás, hogy a webes közösségi szférában mindeddig nem tudott sikert elérni, miközben a Facebook éppen az ő szolgáltatásai javára terjeszkedik. Hiszen ha ott is lehet keresni, üzeneteket váltani és levelezni, minek használná valaki a Google oldalait? A másik lényeges szempont az, hogy a Google számára óriási kincset jelentene a félmilliárd Facebook-felhasználó által kreált információtömeg, hiszen szolgáltatásai, valamint a sok pénzt hozó célzott reklámok értékesítése is a neten található információk szolgáltatásán alapszik. Márpedig a mostani lépéssel elvben akár olyan megegyezésre is ösztönözhetnék a Facebook-ot, ami esetleg némi betekintést engedne ebbe az adattömegbe.
Kapcsolódó cikkek
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- A Facebookon is elérhető a honvédség
- A Google szép csendben az internetre tereli a kultúrát - Működik egyfajta befektetési logika is (2. rész)
- A Google szép csendben az internetre tereli a kultúrát - Működik egyfajta befektetési logika is (1. rész)
- Google+ Oldalak - Kedvenc márkáink, üzleteink, művészeink a Google+ -on!
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A Google megtalálta a tökéletes férfit
- A Google versenytársat szán a Facebooknak
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.