Inkább a férfiak keresnek társat a neten

A gemius/Ipsos Audience online közönségmérési rendszer 2010. augusztusi adatai alapján elmondható, hogy a partnerüket interneten kutatók között erősen alulreprezentáltak a felsőfokú végzettségűek, aki viszont közülük társat keres, az nagyon intenzív használó (a 14%-nyi közönségarányhoz a mért idő és kattintások negyede köthető).
Tény, hogy a községben élők, a maximum 8 osztályt végzettek a népességbeli arányukhoz képest sokan vannak fent az ilyen oldalakon, de őket nem intenzív (bőven átlag alatti) használat jellemzi. A legintenzívebb használói csoport a magas iskolai végzettségű budapesti lakos, számosságukat tekintve viszont kevesen vannak.
Egy látogató egy hónap alatt átlag 1 órát tölt és 85 oldalletöltést végez társkereső oldalakon, de jelentős eltérések láthatók egyes célcsoportoknál. Amíg az általános iskolát végzettek havonta csak félórát, addig a diplomások közel 2 órát böngésznek, de az oldalletöltések száma terén is hasonló az eltérés: 38 oldalletöltés az alacsonyabb képzettségűek átlaga, míg a diplomásoké 134.
A fiatalok csak 40 percet, az idősek (55+) a kétszer ennyi időt töltenek párkereséssel, mely eltérés az oldalletöltések számában is megjelenik. A fiatalok átlagosan 70-szer, míg az 55 év felettiek 105-ször kattintanak társkereső oldalakon.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Gyakorlati tudással még értékesebb lenne a magyar diploma
- Elenyésző itthon a távmunka
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: