Sziget Fesztivál szponzorációért kapott díjat a Vodafone
A Műcsarnokban megrendezett Mecénás Napi Díjátadó Gála és Árverésen átadták a Summa Artium Díjakat, amelyekkel a kultúrával és művészetekkel együttműködő, azokat kiemelkedő módon támogató vállalatokat és magánszemélyeket ismerik el. A Vodafone és a Sziget Fesztivál közötti együttműködés keretében a mobilszolgáltató a Fesztivál főszponzora lett. Ez logikus lépés volt a vállalat életében, hiszen a sport mellett kiemelten támogatja a fiatalok körében oly népszerű zenei fesztiválokat, koncerteket.
A Vodafone a szponzorációk esetében megszokottaktól eltérő módon nem egyszerűen csak pénzügyileg támogatta a fesztivált, hanem számos olyan új szolgáltatást vezetett be, amelyek valós értéket jelentettek és jelentenek a látogatóknak. Ezek közül a legnépszerűbb a Szigetfone volt, de a mobilszolgáltató olyan mobilpénztárca (mobil payment), mobil média és „gép-gép közötti” (machine to machine) megoldások sorával jelentkezett a fesztiválon, amelyek mind a hazai, mind a külföldi Sziget-látogatók számára kényelmesebbé tették a fesztiválozást. A Virtuális Szigeten elindult a Vodafone Sziget program mobilinformáció több nyelven, a Sziget Iránytű kiterjesztett valóság alkalmazás a navigációjukat könnyítette meg, ugyanakkor mobilon is vásárolhattak napijegyet a fiatalok, vagy akár mobillal is fizethettek egyes termékekért, elsőként a kávéért. Ez az együttműködés hozzájárult ahhoz, hogy a Sziget Fesztivál tovább folytathassa térhódítását, a Vodafone pedig élesben próbálhatott ki új technológiákat.
Kapcsolódó cikkek
- Költséghatékony tarifacsomagok vállalkozóknak a Vodafone-tól
- Még vonzóbbak a Blackberry-k a Vodafone-nál
- Irodalmi hősök fantomképeken
- Különleges Opera Mini a Vodafone-nál - Nem csak okostelefonhoz!
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Self-publishing: szöveg-lerakat vagy virágzó text-kultúra?
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Több mint kétezer fotót tesz közkinccsé a Völgységi Múzeum
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- Rajzregény: e-könyves műfaj
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.