Nemzetközi elismerés a HostLogicnak
Kelet-Közép-Európa piacvezető SAP hosting-partnere, a magyar HostLogic ma már 43 ügyfélnek 9 országban, többek között Szlovákiában, Csehországban, Törökországban, Ukrajnában és Görögországban nyújt integrált üzleti megoldásokat alkalmazásszolgáltatóként. Világszínvonalú teljesítményét az SAP idén is a legmagasabb szintű tanúsítvány odaítélésével ismerte el.
Az SAP napokban lezárult minőségi auditja szerint a HostLogic Kft. bizonyult Kelet-Közép-Európa legmagasabb színvonalú SAP hosting-szolgáltatójának. Az átvilágítást kétévente ismétlődően végzi el a világ vezető üzleti szoftvergyártója szakodosott partnereinél. Az idei forduló során továbbra is a HostLogic kapta a régióban az egyetlen Advanced Hosting Provider címet. Az audit eredménye konkrét mérőszámokkal is megerősítette, hogy a cég hosting szolgáltatása színvonalát tekintve az európai átlag felett áll, ugyanakkor árak tekintetében minden országban versenyképes.
A HostLogic 2002 óta folyamatosan minősített hosting-partnere az SAP-nak, az Advanced fokozat az átlagon felüli minőség jelzése, vagyis a cég nem csupán hazánkban, de az egész régióban a legrégebbi és legtapasztaltabb specialista.
A HostLogic árbevételének ma már több mint 35 százaléka származik hosting jellegű tevékenységből, az arány pedig évről évre intenzíven növekszik. Ennek hátterében elsősorban az áll, hogy a vállalatok egyre komolyabb színvonalú IT-infrastruktúrát igényelnek, kiemelten fontos számukra a magas működési biztonság, a szolgáltatott alkalmazások rugalmassága, könnyű bővíthetősége és a gyors használatba vétel előnyei. Ezeket a képességeket az igény szerinti bérelhetőség és a magas színvonalú szakértői támogatás is erősíti.
A cég tapasztalatai alapján a hosting szolgáltatási képességek ma különösen kedveltek az exportorientált gép- és alkatrészgyártó hazai iparvállalatok, az élelmiszer- és feldolgozóipar nemzetközi szereplői, illetve a kis- és nagykereskedelmi hálózatok körében. Ma már a hosztolt vagy bérelt forma iránt egyre bővülő az érdeklődés a szoftver generációs váltás előtt álló szektorokban is, mint az egészségügy, a közigazgatás és egyéb közszolgáltatók.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.