Több mint 3 millió WoW Cataclysm 1 nap alatt
Az új játékprogram ezzel minden korábbi első napi eladási rekordot megdöntött a műfajban. Amúgy az eddigi csúcsot szintén a WoW tartotta, mégpedig a két éve novemberben kiadott előző verzióval. A többszereplős online játéknak 12 millió előfizetője van világszerte, akiknek nagyjából a fele Ázsiában játszik, míg a többiek javarészt Észak-Amerikában és Nyugat-Európában élnek. Colin Sebastian, a Lazard Capital Markets elemzője a Reuters-nek elmondta, hogy az első 24 óra adatai alapján az előfizetések száma valamelyest gyarapodhat a nyugati országok javára.
Az Activision Blizzard bevételeinek mintegy 40 százaléka a többszereplős online játékprogramokból származik. A WoW mellett a másik sikeres játékuk a Starcraft, amelynek 12 év szünet után júliusban jelent meg a második epizódja. A 2004 óta futó World of Warcraft pedig annyira sikeres, hogy 6 év alatt a társaság dolgozói létszáma néhány százról 4600-ra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Gameloft játékok már Intel-alapú okostelefonokra és táblagépekre is
- Nagyköveteket keres a Nokia
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Családi társasjáték iPad készüléken
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- SAP: vecsési gyermekek robotlegókkal
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.
Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.
Új fogyasztói elektronikai márkák a magyar piacon
Bővíti termékkínálatát Magyarországon az Elem6, a régió egyik jelentős forgalmazója. A vállalat saját elektronikai márkáit kínálja, jó ár-érték arányú termékeikre jellemző a magas minőség és a megbízhatóság.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
A virtuális valóság (VR) fitnesz új távlatokat nyit a mozgásban
A VR fitnesznek köszönhetően javul az állóképesség, az izomzat erősödik és kellő kitartással a mérleg is egyre kevesebbet mutathat.