Új Fujitsu szerver mikrovállalkozásoknak
A Fujitsu bemutatta új, belépőszintű Primergy mikroszerverét, amely első ízben teszi a kisvállalkozások számára is megfizethetővé a profi, központosított szervertechnológiát. A stresszmentes és rugalmas működést kedvező áron biztosító Fujitsu Primergy MX130 S1 megcáfolja azt a régi nézetet, miszerint a professzionális szerver túl drága és felesleges a kisvállalkozások számára.
A nyomtatási fájl- és webszolgáltatásokhoz stabil, megbízható AMD-alapú platformot nyújtó Primergy MX130 S1 azoknak az induló és mikrovállalkozások igényeinek megfelelően készült, amelyek szeretnék konszolidálni kritikus elektroníkus erőforrásaikat és növelni adatmegosztási gíakorlatuk hatékonyságát és rugalmasságát. A Primergy MX130 S1 költséghatékony alternatívát kínál számukra a peer-to-peer hálózatokra, könnyen ellopható USB meghajtókra és irodák közötti e-mail kapcsolatra épülő, nagy hibakockázatú adatmegosztás helyett.
Az új szerver belépő a Fujitsu Primergy x86 szervercsaládjába – minőség- és teljesítménybeli kompromisszumok nélkül. Könnyen telepíthető, üzemeltethető és rugalmasan bővíthető rendszer, amely mind a TCO, mind pedig a folyamatos IT-üzemeltetés terén valódi megtakarítást kínál.
Says Jens-Peter Seick, a Fujitsu Technology Solutions adatközpont-rendszerekért felelős alelnöke az új szerverről:a következőket mondta: „A Primergy MX130 S1 minden eddiginél olcsóbb belépési pontot kínál a teljes értékű szervertechnológia világába anélkül, hogy cserébe kompromisszumra kényszerítené gazdáját a minőség terén. Az új mikroszerver nagyszerű kiindulópont azoknak az ’összefércelt’ hálózatukat kinövő, fejlődő vállalkozásoknak, amelyek kedvező áron szeretnének hozzájutni a szerveralapú számítástechnikára jellemző biztonsághoz és megbízhatósághoz.”
A Primergy MX130 S1 rendkívül halk, ami fontos szempont, hiszen sok kisebb céget a működési zaj tart vissza a szervervásárlástól. Tétlen állapotban zajkibocsátása mindössze 19 dB. Rendkívül kis helyigényének köszönhetően akár az asztal alatt vagy az asztallapon is elfér.
Kis mérete és alacsony ára dacára a Primergy MX130 S1 teljes értékű, ighény szerint bővíthető szerver kisvállalkozásoknak. Opcionálisan Microsoft Windows Server 2008 R2 Foundation operációs rendszerrel is rendelhető; max. 16 GB professzionális szerverszintű ECC (hiba érzékelő és javító) memóriája könnyedén boldogul a megosztott irodai szerveralkalmazásokkal. A rendszer az üzleti igényekhez igazodva, egyszerűen bővíthető memóriával, merevlemez-kapacitással, kártyákkal vagy mentési megoldásokkal.
Az új belépőszintű mikroszerver is erendelkezik a Primergy család egészére jellemző tulajdonságokkal: pl. nagy energiahatékonyság, megbítzható 7 x 24 órás működés és RAID képességek. Az adatvesztés elleni fokozott védelem érdekében lehetővé teszi, hogy a felhasználó több merevlemez között duplikálja adatait.
A 2010 december 1-jétől rendelhető Primergy MX130 S1 szállítása decemberben indul az EMEA&I régióban. A szerver alacsony működési költségéhez az energiatakarékos kialakítás és a 85 százalékos hatásfokú tápegység is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkek
- Fujitsu: szemüveg nélküli 3D asztali PC
- Emberközeli interfész a Fujitsu-tól
- Fujitsu modellfrissítés: zaj kiiktatva
- Új rendszerfelügyeleti megoldás a Fujitsutól
- Milyen legyen egy notebook két év múlva?
- Újabb Fujitsu Primergy szerverek teljesítik az Energy Star szigorú tanúsítási követelményeit
- Just Right IT portfólió kisvállalatoknak
- Megoldás a forráshiányra: felhő alapú IT szolgáltatás
- Az Oracle és a világ első szerverei 16 magos processzorral
- Vállalkozás indítása Szlovákiában, illetve Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.