Novemberben nőtt a mobil-előfizetők és mobil-internetezők száma
Novemberben 39 ezerrel 11,901 millióra emelkedett a három mobiltelefon-szolgáltató összes előfizetőinek a száma, míg a mobil-internetezőké az egy hónappal korábbi 1,209 millióról, 1,220 millióra nőtt - közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság.
Az NMHH adatai szerint a mobiltelefon-forgalmat generáló ügyfelek száma az előző hónaphoz képest négyezerrel 10,877 millióra nőtt. Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 novemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,0 sim-kártya jutott, míg októberben 118,6.
November végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az októberi 43,45 százalékról 43,37 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 22,02 százalékról 22,03 százalékra, a Telenoré pedig 34,53 százalékról 34,60 százalékra nőtt.
A tizenegyedik hónapban a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone az októberi 22,51 százalékról 22,52 százalékra, a T-Mobile 44,81 százalékról 44,83 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,68 százaléka 32,64 százalékra csökkent.
Novemberben tovább emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma is. A teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfelek száma 933 ezerről 947 ezerre emelkedett.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az októberi 1 millió 269 ezer után novemberben 1 millió 319 ezer gigabyte adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,39 gigabyte-ra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Vodafone részesedése 27,06 százalékról 27,62 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 48,15 százalékról 48,28 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 24,79 százalékról 24,11 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése az októberi 24,94 százalékról 24,89 százalékra, a Telenoré pedig 28,62 százalékról 27,92 százalékra csökkent, míg a T-Mobile-é 46,44 százalékról 47,18 százalékra emelkedett.
Novemberben az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 28,22 százalékról 27,62 százalékra, a Vodafone-é pedig 27,37 százalékról 25,84 százalékra csökkent, eközben a T-Mobile-é 44,41 százalékról 46,54 százalékra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- Új mobilinternet-csomagok az EnterNettől
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- KSH: csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
- Netfone: új virtuális mobilszolgáltató a piacon
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- E-könyvek mobil szélessávon
- 12 milliós mobilszámla
- Vodafone MobilWeb opciók félévig féláron
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Korlátlan belföldi mobilinternetet kínál az új Mobilnet XXL díjcsomag
A megnövekedett adatigényekre reagálva megújítja hordozható eszközökhöz is használt, csak mobilinternetet biztosító SIM-kártyákhoz tartozó lakossági hordozható mobilinternet portfolióját a Vodafone Magyarország. A szolgáltató új díjcsomagja, a korlátlan belföldi adatkeretet kínáló Mobilnet XXL a Mobilnet Start+, a Mobilnet Medium+ és Mobilnet 150 GB csomagokat váltja.
Vadonatúj, trendi színekben érkezik a megújult Nokia 2660 Flip
Húzd jobbra a valóságot a vadonatúj, Pop Pink és Lush Green színekben is elérhető Nokia 2660 Flippel. A már jól ismert, élénk színekben újragondolt készüléket a Z és Y generáció hirtelen megugró érdeklődése hívta életre, akik a saját mentális egészségük érdekében egyre többen választják a Flipet, hogy korlátozzák az okostelefonjuk képernyője előtt töltött idejüket.*
Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője
A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.
Mozgalom világít rá az élet láthatatlan szépségeire
A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.
Így kíméli szemünket a HONOR Magic5 Pro
Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja a felhasználók látását.