Koraszülötteken segít a Telekom Adományvonal
A Telekom Adományvonalat már kilencedik éve sikeresen működtető Magyar Telekom fontosnak tartja, hogy támogatásával segítse a hazai egészségügy fejlődését, szolgáltatásainak fejlesztését, ezen belül is a gyermekek gyógyítását. Magyarországon évente 7000 koraszülött gyermek jön a világra. A kórházi kezelés után rajtuk segíthet a Gézengúz Alapítvány, ahol képzett szakemberek hatékony terápiás eszközökkel a szülőkkel együttműködve dolgoznak.
A több mint húszéves civil szervezet az idegrendszeri sérült és mozgásszervi zavarokkal küzdő csecsemők és kisgyermekek összetett diagnosztikai ellátását, és holisztikus szemléletű terápiájával foglalkozik. Az Alapítvány munkája során az orvostudomány, a pszichológia és pedagógia legkorszerűbb kutatási eredményeit alkalmazza. Minden egyes érintett családdal több szakemberből álló csapat (gyermekneurológus, radiológus, pszichológus, gyógypedagógus, gyógytornász, hidroterapeuta, védőnő) foglalkozik. Az Alapítvány szakemberei halmozottan sérült gyermekek komplex gyógypedagógiai fejlesztését és napközbeni ellátását is biztosítják.
A Gézengúz Alapítvány az elmúlt években, a meglévő helyi egészségügyi rendszerekkel együttműködve nyújtott segítséget az ország több területén. Az Alapítvány kiemelt célja, hogy szakmai tevékenységét az ország ellátatlan területein is biztosítsa. Az Alapítvány jelenleg Budapesten-Békásmegyeren, Budakalászon a Cseppek Házában, Győrben és Salgótarjánban nyújt magas színvonalon egészségügyi, pszichológiai, pedagógiai, és szociális segítséget sok ezer családnak. Az Alapítvány támogatásokból, magánszemélyek, cégek adományaiból, felajánlásaiból, illetve pályázati úton elnyert összegekből biztosítja anyagi bázisát. További információ az Alapítványról és tevékenységeikről a www.gezenguz.hu weboldalon található.
A "1788 - az emberi hívószám" szlogenről is ismert Telekom Adományvonal a Magyar Telekom vezetékes és mobiltelefon-hálózatából is elérhető. A hívás és az sms-küldés díja egyaránt 100 forint, amely összeg áfa-mentes (Domino feltöltőkártyával kezdeményezett hívások kivételével). A 2011. március és április hónapok alatt beérkező hívások díja a hívók adományaként teljes egészében a Gézengúz Alapítványé lesz, amely ebből az összegből egy új központ létrehozására gyűjt, ahol évente 1500 gyerek gyógyulásában segíthetnek majd.
Kapcsolódó cikkek
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Idén is várja a felajánlásokat a jótékonysági aukciós portál
- Sportklub a T-Home-nál
- Ajánlattételi szakaszban van a 900 megahertzes frekvenciasáv árverése
- A bankkártyás fizetés most félezer forintot ér a T-Home és T-Mobile távszámlásainak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: