Super Mario és a globális felmelegedés
A 22 éves cégvezető fiatal, kreatív, és az ügyvezető igazgató cím helyett szívesebben tartja magát „ninja főnöknek”. Mint mondta, az elmúlt években kialakult a szociális médiahálózat, a Facebook 500 millió embert kapcsol össze. Pierbatsch célja megteremteni ezt a hálózatot a játékosok között is. Véleménye szerint a digitális világban létrejött algoritmusok, elkötelezettség és szociális hálózat segíthet megoldani a való világ problémáit.
A beszédének középpontjában a játék mechanizmusa, játékok belső szerkezete állt, azok az alapelvek, melyek egyaránt irányítják a Monopolyt és a Super Mariot: egy olyan stratégia, melyben a résztvevő kihívásokat vállal, valamilyen jutalom reményében. Ezt az alapelvet ültette át a mobil alkalmazások világába, de elmélete szerint mindezek általánosan is alkalmazhatók.
Pierbatsch az oktatást az egyik legtökéletesebb játék-rendszernek nevezte, tele van kihívással, jutalommal, szabályokkal, szövetségesekkel, ellenséggel, határidőkkel és ösztönzéssel. Mind olyan fogalmak, ami alapján az oktatás a legjobb való világba ültetett játék lehetne. A baj az, hogy rossz a dizájn.
A globális felmelegedés ennél is nagyobb probléma, és úgy gondolja, senki nem állíthatja, hogy meg tudja oldani. De ha az emberek fejében nem megoldhatatlan problémaként, hanem nehezen megoldható problémaként szerepelne, már sokat lehetne javítani a helyzeten. Ennek illusztrálására egy játékot mutatott a közönségnek. A teremben 3000 ember volt, és a belépéskor mindenki kapott egy papírt, különböző színű csíkokkal. A játék célja az volt, hogy egy perc alatt cseréljék el a papírokat úgy, hogy egy sorban minden papíron ugyanolyan színű csík legyen. A nézők nem állhattak fel a helyükről. Priebatsch felajánlotta, ha sikerül, 10000 dollárt adományoz az NWF (National Wildlife Federation) szervezetnek.
Egy perc múlva minden sorban egyforma papírok voltak. Természetesen ehhez az kellett, hogy mindenki részt vegyen a játékban, nem volt miért nem részt venni benne. Ha ezt az elkötelezettséget sikerülne létrehozni a világban, komoly problémák is megoldhatóvá válnának. A játékban mindenki érezte, hogy része valami nála jóval nagyobbnak, és ezért képes volt keményen küzdeni.
Kapcsolódó cikkek
- Gameloft játékok már Intel-alapú okostelefonokra és táblagépekre is
- Nagyköveteket keres a Nokia
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Horvátország felé terjeszkedik a GTS
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- OpenCL GPGPU stressz-teszt és Intel Ivy Bridge támogatás az AIDA64 v2.20-ban
- D-Link - Fluke Networks fejlesztés: D-Link Wi-Fi Planner
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Családi társasjáték iPad készüléken
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
Az elmúlt évtizedekben az otthoni szórakozás egyik fő eszköze lett a televízió, ami a mai napig szinte minden háztartásban megtalálható. Friss adatok szerint a magyar lakosság napi közel 5 órán át használja a tévéképernyőt*, ami az otthon összenergia-fogyasztására is hatással van. A közelgő Föld Órája kezdeményezés éppen az ökológiai lábnyomunk csökkentésére – tehát részben a villanyáram-fogyasztásunk mérséklésére – igyekszik felhívni a figyelmet. Az LG szakértői ennek alkalmából összegyűjtöttek pár tippet, melyekkel gazdaságosabbá tehetjük a televíziónk használatát.
Magyar makettező cég innovatív 3D-s megoldásai a gyártás területén
Az utóbbi években a 3D nyomtatás és a hozzá kapcsolódó modell előállítási folyamatok a mindennapok részei lettek. A technológiával már városrészt, orvostechnikai eszközöket és ékszereket is készítenek, de van, ahol az általános iskolai oktatásban és a háztartásokban is használják. Nem létező, vagy sérült elemeket alkotnak virtuálisan újra, majd állítják elő ismét, hogy azok az eredetivel azonos módon működhessenek felhasználási területükön. Egy magyar cég a makettezés mellett úttörőnek számító területeken is használja a file to factory és a reverse engineering megoldásokat.
Itt az AGON 5 gaming monitor legújabb tagja
Az AGON by AOC bemutatja az AGON 5 gamer monitor sorozat következő modelljét. A 31,5 hüvelykes (80 cm) AGON AG325QZN/EU Fast VA panellel rendelkezik, amely villámgyors 240 Hz frissítési rátával képes üzemelni.
A Raben Group is jelen lesz az idei Transport Logistic kiállításon
2023. május 9-12. – ezt a néhány napot az egész logisztikai szektor jó előre bejegyezte már a naptárába. Ekkor rendezik meg ugyanis Münchenben a Transport Logistic 2023 kiállítást, a világ egyik legjelentősebb ilyen tematikájú szakmai eseményét. „We Connect Europe“ szlogenje jegyében a Raben Group legújabb piaci ajánlatai mellett „zöld“ üzleti szemléletének bemutatására is nagy hangsúlyt fektet a standján.
A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket
A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.