13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
Az Infusionsoft által összeállított útmutató 13 egyszerű stratégiát mutat a konverziós ráta növelésére. A konverziós ráta kis változása is megduplázhatja az eladások számát. A tanácsok az apró részletektől a magas szintű stratégiákig terjednek, és nagy előnyük, hogy alkalmazásukhoz nem kell marketing szakembernek lenni. A könyv ingyenesen letölthető a http://www.infusionsoft.com/conversion-guidebook?ls=emarketer-3-16-11-cov oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Webshopban is árul a Lindab
- Több mint egymillió letöltés a Mac App Store áruházból az első napon
- Megkezdte működését az Apple Mac App Store online áruháza
- Növekedtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos panaszok
- OVI: napi 3 millió letöltés a Nokia webáruházában
- Új internetes vizuálisszoftver-áruház nyílt
- Az év internetes kereskedőjét keresik
- Chrome-ból elérhető webáruházat nyit a Google
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- Jön az orosz eBay
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
A LEO-műholdak a világ minden szegletébe elhozhatják a nagy sebességű internetet – ha nem állnak egymás útjába. A Deloitte TMT Predictions 2020-as jelentése így fogalmazott: az alacsony Föld körüli pályán (LEO) működő műholdak konstellációi vagy forradalmat hoznak el a szélessávú szolgáltatásokban, vagy egy nagy rakás űrszemét keletkezik. Három évvel később még mindig nem teljesen egyértelmű, melyik szcenárió jön be, sok vállalat azonban továbbra is az előbbire szavaz.
Egyre többen ismerik fel Elon Musk “Starlink” technológiájának előnyeit
A gyenge internetkapcsolat miatti kellemetlenségeket senkinek nem kell bemutatni, és bár az informatika az elmúlt 5 évben robbanásszerű fejlődésen ment keresztül, az említett probléma rengeteg embernek okoz bosszúságot napjainkban is, legyen szó akár magáncélú, akár üzleti felhasználóról. Ennek hamarosan vége lehet: 2023-ban már Magyarországon is elérhető és megfizethető megoldás a Starlink szatellit alapú internet-szolgáltatás, ami hamarosan nagy hatással lehet az egész hazai távközlési piacra.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
A Széchenyi István Egyetem hallgatói ismerkedhettek meg elsőként Elon Musk műholdas rendszerével
Az Elon Musk nevéhez kötődő amerikai SpaceX űrkutatási vállalat több ezer alacsony pályás műhold segítségével létrehozott globális internetszolgáltatása a Starlink, amelynek terminálját és annak tesztelését – a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) való együttműködés keretében – a hazai felsőoktatásban elsőként a győri Széchenyi István Egyetemen mutatták be. Ez a program is bizonyította, hogy az intézmény hallgatói a legmodernebb technológiák segítségével naprakész tudást szerezhetnek akár az űrtávközlés területén is.
Internetszolgáltatás: már nem a sebesség, a minőség számít
Új fejlődési szakaszba lépett az internet-hozzáférési szolgáltatások piaca: már nem a sebesség a meghatározó tényező egy ajánlatnál, hanem a megbízhatóság. A Deloitte 2022-es szélessávú internethasználat fogyasztói felmérése arra kereste a választ, hogy mi alapján döntenek a fogyasztók.