Kétszáz új funkció az iPhone, iPad operációs rendszerében
Az Apple elérhetővé tette az iOS 5 bétaverzióját az iOS Developer Program tagjai számára. Az iOS 5 előzetes verziója kétszáznál is több új funkciót tartalmaz, melyek ez év őszétől lesznek elérhetők az iPhone, iPad és iPod touch készülékek felhasználói számára. Az iOS 5 funkciói között említhető a Notification Center, az értesítések zavartalan megtekintésére és kezelésére szolgáló közös, innovatív felület; az új iMessage üzenetkezelő szolgáltatás, mellyel egyszerűen küldhetők szöveges üzenetek, fotók és videók az iOS-alapú eszközök között; valamint a Newsstand, az újság- és magazin-előfizetések vásárlására és rendszerezésére szolgáló új módszer. Az új PC Free funkciónak köszönhetően az iOS 5 felhasználói számítógép igénybe vétele nélkül aktiválhatják és állíthatják be iOS-alapú eszközeiket, illetve tölthetik le a szoftverfrissítéseket az internetről.
"Az iOS 5 számos nagyszerű új funkcióval érkezik, például a Notification Center, az iMessage és a Newsstand szolgáltatással. Izgatottan várjuk, hogy fejlesztőink milyen alkalmazásokat alkotnak az ezerötszáz új API segítségével"– mondta Steve Jobs, az Apple vezérigazgatója. "Az iOS 5 talán legkiemelkedőbb jellemzője, hogy úgy alakították ki, hogy zavartalanul együttműködjön az iCloud szolgáltatásokkal a PC-korszak utáni forradalomban, amelynek vezetője az Apple."
Kapcsolódó cikkek
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- Vezeték nélküli kivetítés az új Epson projektorral
- A te navid a te menüddel - iGO primo app
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
- Apple iCloud: automatikus és könnyed megosztás
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- Ingyenes alkalmazás Star-Wars-rajongóknak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.