A magyar IAB nemzetközi kapcsolatokért felelős elnökségi tagját beválasztották az IAB Europe elnökségébe
Somogyi Endre, az IAB Magyarország elnökségének nemzetközi kapcsolatokért felelős tagja képviseli ezután a tagországokat az IAB Europe elnökségében. Somogyi részt vesz az IAB EU barcelonai esemény-sorozatán, ahol az első nap a különböző nemzeti IAB-k tapasztalatot cseréltek kutatás, szabályozás és nemzetközi együttműködés témában. Ezt követte az európai tagok közgyűlése, ahol elfogadták az IAB Europe elmúlt éves munkáját majd sor került a tisztújításra, amelynek során a magyar képviselőt beválasztották az IAB európai elnökségébe.
Somogyi Endrét az Adverticum Zrt. delegálta az IAB (Interactive Advertising Bureau) magyarországi szervezetébe, s mivel a hazai tagszervezet megalakításánál már az induló feladatokból is jelentősen kivette a részét, az IAB Magyarország első közgyűlésén elnökségi taggá választották, amit - az első ciklus elteltével - a tisztújításnál is megerősítettek.
Somogyi Endre az Adverticum Zrt. felsővezetésében betöltött munkaköre előtt dolgozott az Argo és a Carnation részvénytársaságoknál valamint a WD Project nevű IT-cégnél. Egyetemi diplomáját a Hertfordshire (B.A.) illetve a Budapesti Műszaki Egyetemen (M.B.A.) szerezte.
Az online marketing-szakemberek barcelonai találkozója a globális eszmecserék után az Interact konferenciával és a Mixx Awards díjátadóval folytatódik. (http://www.interactcongress.
Kapcsolódó cikkek
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.