Az első negyedévben 25 százalékkal nőtt a mobileszközről vásárlók aránya

A kutatásról szóló pénteki közlemény szerint az idén a mobileszközről kezdeményezett internetes vásárlás olyan ütemben növekedett, hogy áprilisra egy hétvégén már majdnem elérte a vásárlási volumen a tavalyi csúcsát jelentő karácsony előtti napokét. Mára az összes mobilos online árucikk keresés meghaladta a teljes érdeklődés 1,5 százalékát.
A kutatás szerint 2011-ben a mobilról vásárlók mintegy harmada használ iPhone-t, és szintén harmada androidos telefont. Ezeket követi az iPad 12 százalékkal és a Symbian eszközök mintegy 8 százalékkal. Az mobileszközös e-kereskedelem közel 90 százaléka ebből a négy eszközből származik.
Az Árukereső.hu oldalon havonta közel kétmillió felhasználó keresgél a 730 webshop 1,4 millió terméke között.
MTI
Kapcsolódó cikkek
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Dobozold be az iPhone-od!
- Microsoft dokumentum-megosztás iPhone-ra és Windows Phone-ra
- A kétmillió CitroMail-es már okostelefonról is elérheti levelezőrendszerét
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Fizikai billentyűzet iPhone-ra
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- Utalni is lehet az OTP Bank új iPhone, iPad alkalmazásával
- A Guggenheim megnyitotta kapuit az iPhone előtt
- Kétszáz új funkció az iPhone, iPad operációs rendszerében
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HONOR Magic5 Lite: luxus, strapabíróság és innováció
A HONOR Magic5 Lite testesíti meg a HONOR elköteleződését abban, hogy strapabíró kialakítással és stílusos formatervezéssel lássa el kiváló minőségű okostelefonjait. Az alábbiakban bemutatjuk a HONOR Magic5 Lite magával ragadó, ívelt képernyőjét, lenyűgöző állóképességét, valamint azokat a szigorú teszteket, kutatási és fejlesztési (K+F) erőfeszítéseket, melyek mind hozzájárulnak ehhez a teljesítményhez.
„Élj sokszínűen!” üzeni a Xiaomi az új Redmi Note 12 sorozattal
A Xiaomi bejelentette a piacon már jó ideje várt Redmi Note 12 sorozatot. A népszerű termékcsaládhoz négy készülék tartozik: a Redmi Note 12 Pro+ 5G, a Redmi Note 12 Pro 5G, a Redmi Note 12 5G, és a Redmi Note 12.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.
Az MVM NET és a CETIN közösen tesztelte az 5G-t
Az MVM NET Zrt. és a CETIN Hungary Zrt. városi környezetben és agrárgazdaságban tesztelte, hogyan lehet gazdaságosan 5G hálózatot kiépíteni és működtetni olyan helyszíneken, ahol ezt az 5G alapú alkalmazások elterjedése, illetve az adatforgalom növekedése szükségessé teszi. A független, integrált infrastruktúra-szolgáltatók a teszt tapasztalatai alapján megállapították: fenntarthatósági és gazdaságossági szempontok miatt sok esetben a hálózatot célszerű egyetlen szolgáltatónak kiépíteni és üzemeltetni, majd azon több operátor számára szolgáltatást nyújtani.