Üzembe helyezési, képzési és karbantartási szolgáltatás a Canontól
Az Easy Service Plan csomagok a dokumentumkezelés teljes spektrumában segítséget nyújtanak a felhasználók számára. A rugalmas szerződéseknek köszönhetően az ügyfelek tisztában lehetnek a termék és a szervizelés költségeivel, így könnyedén és előre megtervezhetik a költségvetést a készülékek teljes időtartamára. Így a készülékek megfelelő karbantartása és terméktámogatása révén maximális megtérülés érhető el. A Canon gondoskodik a készülékek üzembe helyezéséről, a használatukhoz szükséges képzésről, valamint az ügyfelek számára megfelelő válaszidővel biztosítja a helyszínen vagy szervizben történő javítást, és a csereszolgáltatást egyaránt. Az ügyfélszolgálat gyors segítséget, tanácsokat és távoli problémamegoldást biztosít. Az ESP csomag rendeltetésszerű használat esetén a szervizalkatrészeket és a munkadíjat magában foglaló, átfogó termékbiztosítást is tartalmaz.
Az ESP csomagot a Canon i-SENSYS, imagePROGRAF, imageRUNNER és imageFORMULA készülékekhez lehet megvásárolni, a csomag tartalma pedig készülékenként változó.
Az ESP csomagról részletes információ a www.canon.hu/easyserviceplan/ oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- 22,3 megapixellel érkezik a Canon EOS 5D Mark III fényképezőgép
- Canon IXUS 230 HS teszt
- Canon Professional Services magyar fotósoknak is
- Euro 2012 számológépek a Canon-tól
- A Canon az XEED WUX5000-zal bővítette telepíthető projektorainak kínálatát
- Karcsúság, stílus, teljesítmény – Canon IXUS 500 HS és az IXUS 125 HS
- Canon PowerShot G1 X: kompaktba bújt DSLR
- Új, tartalommegosztásra kiélezett videokamerák a Canontól
- Canon DVD a DSLR használatának első lépéseiről
- Felhőalapú dokumentumkezelés a Canontól
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.