Utalni is lehet az OTP Bank új iPhone, iPad alkalmazásával
Az OTP Bank megbízásából az Ipsos által készített kutatás is megerősítette a feltevést, hogy a hazai okostelefon és táblagép felhasználók kifejezetten nyitottak a készülékükre szabott biztonságos online banki szolgáltatásokra, és a legfontosabb funkciónak többek között az átutalási tranzakciót tartják.
Az augusztus elejétől ingyenesen letölthető OTP SmartBank alkalmazás egyelőre iPhone és iPad készülékeken használható (minimum iOS 4.x-es operációs rendszert igényel), letöltéséhez nem szükséges szerződéskötés vagy külön igénylés. Letöltést követően az információs funkciók (pl. fiók-, ATM, PayPass kártya elfogadóhely keresők) azonnal használhatóak. Az OTPdirekt ügyfelek pedig előzetes regisztrációt – mely bármely OTP Bank fiókban vagy az OTPdirekten keresztül megtehető – és bejelentkezést követően használhatják a legfontosabb internetbanki funkciókat is.
A SmartBank használata két tényezőben tér el a már megszokott internetes bankolástól. Egyrészt a felhasználó sem a bejelentkezéskor, sem a tranzakciók végrehajtásakor nem kap Mobil Aláírás SMS-t (a szolgáltatás regisztrációjához azonban szükséges a beállítás), másrészt aktív tranzakciókat egyelőre csak az OTPdirekt felületén rögzített kedvezményezettek (űrlapok) felé lehet indítani. Néhány hónapon belül azonban lehetőség lesz egyedi kedvezményezettek számára történő utalásokra is.
Kapcsolódó cikkek
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Vezeték nélküli kivetítés az új Epson projektorral
- Dobozold be az iPhone-od!
- Microsoft dokumentum-megosztás iPhone-ra és Windows Phone-ra
- A kétmillió CitroMail-es már okostelefonról is elérheti levelezőrendszerét
- A te navid a te menüddel - iGO primo app
- Új magyar mobilfizetési megoldás a Cellumtól
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BlueVoyant kutatása azonosítja a legújabb kibertámadási technikákat és védekezési módszereket
A BlueVoyant kiberbiztonsági vállalat közzétette "Emerging External Cyber Defense Trends" című kutatásának megállapításait. A legújabb jelentés rávilágít a szervezetekre veszélyt jelentő, a hagyományos informatika peremterületein kívülről érkező kockázatokra és azok elhárításának módszereire. A dinamikus adathalászat, a smishing azaz SMS adathalászat, a DNS-infrastruktúrával való visszaélés, az új sebezhetőségek gyorsabb kihasználása és az egyre növekvő számú pénzügyi csalások jelentik a legújabb trendeket.
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMD ügyfelei
Közel 10 ezer regisztrált megrendelő, 200-nál több aktív produkció és 1000-nél is több megrendelés az elmúlt évben, havonta átlagosan 50 ezer kattintás, valamint a zeneipari tevékenység 360 fokos digitalizációját segítő funkciók – mindössze egy év alatt ezt érte le a Koncertbooking.com csapata, a cég szolgáltatásai a jövőben a WMMusicDistribution (WMMD) közel 1500 ügyfele számára is elérhetőek lesznek.
Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
Sportosan indul a tavasz a Direct One-nál: igazi újdonsággal lepi meg előfizetőit a streaming- és tartalomszolgáltató. A március elején indult sporthub mindent összegyűjt egy helyre, amire egy sportrajongónak szüksége van. Így nemcsak a közelgő mérkőzések és futamok időpontjáról értesülhetünk, és a csapatok és játékosok fontos háttérinformációihoz férhetünk hozzá, de az NB1-es és Premier League meccsek, valamint a Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetjük – mindezt egyetlen gombnyomással.
Az Alza már az Alzaboxokon keresztül is fogadja a visszárut
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgálta a Samsung
Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből*. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra is rámutat, hogy sokan osztják meg a figyelmüket: egyszerre több mozgóképes tartalmat néznek, vagy éppen a tévézés mellett párhuzamosan más társasági vagy önálló tevékenységet végeznek.