Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Szigeten
A Vodafone idén is rengeteg szolgáltatással és élménnyel várta előfizetőit és rajongóit a Sziget Fesztiválon. A 30 méter magas Vodafone Torony nem csak látványban, hanem virtuális kiszolgálásban is rengeteget nyújtott a fesztivál látogatóinak. A Torony közel 300 nm-es LED-falán minden este fantasztikus fény- és hangshow-val kápráztatták el az összességében többezres közönséget. Ugyanitt teljes kihasználtsággal futott – összesen közel másfélezren játszottak vele – a Rocket Bullet Storm nevű mobiljáték óriásira nagyított verziója, amelyre nappal és éjszaka egyaránt sorok várakoztak. A játék népszerűségét mutatja, hogy még a legnépszerűbb amerikai techportálok is felfigyeltek rá – cikkeiket több százan lájkolták és osztották meg a különféle közösségi oldalakon.
Azon százak és ezrek, akiknek nem volt türelme kivárni a sort, az Élményteremben vigasztalódhattak az autós- és sport szimulátorokon. Az okostelefonosok a torony mellett felállított töltőpontot látogatták nagy előszeretettel, ahol egyszerre több mint 200 készülék akkumulátorát lehetett ingyen feltölteni – a héten összesen több mint 3000 mobil jutott erre a sorsra.
A Vodafone speciális alkalmazásokkal is készült a Szigetre. A több mint 1000 fesztiválozó által letöltött és 700 által aktívan használt „Vodafone Sziget 2011” segítségével senki sem maradhatott le az előre eltervezett koncertről, hiszen az alkalmazás figyelmeztetett, ha a felhasználó nem az általa előzetesen kiválasztott koncert helyszínén tartózkodott. Emellett elérhetők voltak az alkalmazásban a Szigettel és az előadókkal kapcsolatos legfrissebb hírek és információk, valamint a Sziget térképe az összes fontos helyszínnel együtt. További két alkalmazás, a Stage Manager és a Guide@Hand is elérhető volt a Szigeten, a három alkalmazást összesen több mint 2100-an töltötték le okostelefonjukra.
Sikeresen zajlott az érintésnélküli mobilfizetés, az NFC tesztje is. A kísérletben részt vevő 250 készülékkel több ezer fizetést bonyolítottak le, és az összes időközben felmerülő apró hibát sikeresen elhárították.
Fentiek mellett egy hazai rekordkísérletnek is színhelye volt a Vodafone Torony. A világszerte több mint tízmillió felhasználóval büszkélkedő Foursquare-t egyelőre csak néhány ezren használják itthon, de közülük több mint 250-en egy helyen voltak múlt szombaton: a Sziget Fesztiválon a Vodafone Toronynál! Ez Magyarországon először sikerült, a résztvevők jutalma egy virtuális kitűző, egy ún. „Super Swarm Badge” volt.
A Vodafone természetesen a Szigeten sem hagyta cserben leghűségesebb ügyfeleit: a Köszönet program 350 tagja várakozás nélkül, külön kapun juthatott be Közép-Európa egyik legnépszerűbb fesztiváljára. Szintén csak nekik szólt a kiterjesztett valóságon, azaz augmented reality-n alapuló Sztárkereső játék, amin a legügyesebbek és legszerencsésebbek NFC-képes telefonokat nyerhettek.
Kapcsolódó cikkek
- Aktivizálja a nézőt az IPTV
- Tudatos televíziós tartalomválasztást segítő honlap: Tévézz okosan!
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Májusban is emelkedett a digitálistelevízió-előfizetések száma Magyarországon
- A felhasználók bővíthetik a lengyel műemlékek adatbázisát
- Sziget - Óbuda több projekttel kapcsolódik a fesztiválhoz
- Magyar siker az Európai Unió E-befogadási versenyében
- Számítógépet kapnak a kistermelők, indul a GAZDANet program
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.