A Telenor belehúzott júliusban
Júliusban 107 ezerrel, 1 millió 668 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon, miközben az aktív, a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő ügyfelek száma az előző havi 1 millió 190 ezerről 1 millió 309 ezerre emelkedett - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH korábbi közlése szerint júniusban 58 ezerrel, 1 millió 561 ezerre nőtt az összes mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon.
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők a júniusi 1 millió 339 ezer után júliusban 1 millió 433 ezer gigabyte adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom az előző havi 1,13 gigabyte-ról 1,09-re csökkent. A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile piaci részesedése 49,41 százalékról 46,93 százalékra csökkent, a Telenor részesedése 23,50 százalékról 27,72 százalékra nőtt, ugyanakkor a Vodafone részesedése 27,09 százalékról 25,35 százalékra csökkent.
Az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése 26,16 százalékról 25,43 százalékra, a T-Mobile-é 48,68 százalékról 47,37 százalékra csökkent, míg a Telenoré 25,16 százalékról 27,20 százalékra nőtt.
Júliusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 31,38 százalékról 31,55 százalékra, a Vodafone-é pedig 24,61 százalékról 24,70 százalékra emelkedett, míg a T-Mobile-é 44,02 százalékról 43,74 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,50 gigabyte-ról 1,25 gigabyte-ra csökkent, míg a T-Mobile-nál 1,00 gigabyte-ról 1,02-re, a Vodafone-nál pedig 1,02 gigabyte-ról 1,07-re nőtt.
Július hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 590 ezer után 627 ezer gigabyte adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 420 ezer gigabyte-ról 452 ezer gigabyte-ra emelkedett, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 330 ezer után júliusban 354 ezer gigabyte adatot töltöttek le és fel.
Kapcsolódó cikkek
- Júliusban is csökkent a mobil-előfizetők száma
- Kiírták a negyedik mobilszolgáltatóra a tendert
- Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- 1 millió 448 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma
- Márciusban 1 millió 394 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Árverésen értékesítik a 900-as sávot
- 12 milliónál tart a hazai mobil-előfizetői szám
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- NMHH: nőtt a mobilinternet-előfizetések száma szeptemberben
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.