Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál

forrás Prim Online, 2011. augusztus 30. 17:30

A Telenor az idei évben nem csak hálózatát fejleszti, hanem teljes üzlethálózatát átalakítja. Az elmúlt tíz év legjelentősebb, a teljes értékesítési hálózatot érintő fejlesztés nem pusztán arculati frissítés. A szolgáltató a leginnovatívabb digitális megoldásokat alkalmazza a hatékony és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében. Ezek közül több egyedülálló a hazai mobilkommunikációs üzletek esetében.

„Fő célkitűzésünk az idei évre és az előttünk álló időszakra, hogy kiváló minőségben tegyük elérhetővé ügyfeleink számára a legújabb szolgáltatásokat és ezzel újfajta élményben részesítsük őket. Ennek érdekében újítjuk meg hálózatunkat, s vezettük be Hipernet portfóliónkat, mely minden eddiginél gyorsabb internetezést biztosít előfizetőink számára. Hálózatfejlesztésünk fontos mérföldkőhöz érkezett a múlt héten, amikor Budapesten és környékén 637 bázisállomás átállításával elérhetővé vált a 42 Mbps névleges maximális letöltési sebességű internetkapcsolat. Az új hálózat országos kiépítése most a Dunántúlon folytatódik, s az összesen mintegy 6000 állomás cseréjével járó munkálatok befejezését követően minden olyan városban biztosítani tudjuk majd a 42 Mbps-os névleges maximális letöltési sebességet, ahol 3G hálózat rendelkezésre áll. Az állomások kapacitása is megkétszereződik: a továbbiakban több ügyfél egyidejű, jobb minőségű és stabilabb kiszolgálására lesznek alkalmasak. Hálózatunk a fejlesztés során 500 új bázisállomással bővül, melyek hozzájárulnak a beltéri lefedettség javulásához. Mindezeknek a lépéseknek köszönhetően azok a Telenor előfizetők is érzékelni fogják a jobb szolgáltatásminőséget, akik még nem rendelkeznek Hipernet-képes eszközökkel” – nyilatkozta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója, az első új Telenor üzlet megnyitóján.

A Telenor 230 üzletet átfogó átalakítási programjának első állomásaként a budapesti Pólus Centerben nyitotta meg legújabb bemutatótermét, de 2012 közepére a szolgáltató saját bemutatótermei és partnerüzletei is megújulnak, egységes ügyfélélményt biztosítva vásárlói számára.  Az átalakításkor a cél a norvég vállalat filozófiájához illeszkedő, modern, letisztult és átlátható, ugyanakkor ügyfélközpontú, barátságos és kényelmes eladótér létrehozása volt. A hálózat 230 meglévő tagja mellett a mobilszolgáltató ebben az évben három új saját tulajdonú értékesítési pont megnyitását is tervezi.

„Új, nagysebességű Hipernet hálózatunk, Hipernet tarifacsomagjaink és kapcsolódó eszközajánlataink mellett teljes üzlethálózatunk felújítása is szerves része fejlesztéseinknek. Célunk a felhasználói és az ügyfélélmény fokozása, valamint egy közvetlenebb, partneri kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel. Üzleteinket a modern technológia segítségével úgy alakítjuk ki, hogy minél hatékonyabban tudjuk segíteni a vásárlókat lehetőségeik megismerésében és az optimális döntésben. A megújított üzletek megegyező minőséget és szolgáltatásokat kínálnak majd ügyfeleinknek az ország bármely pontján.” – mondta az első átalakított üzlet megnyitó ünnepségén Fejes Zoltán, a Telenor lakossági értékesítési igazgatója.

Az új üzletkialakítás főbb jellemzői:


·         Az „élő termékfalaknál” minden üzletben kipróbálhatók a működő készülékek, így valódi, kézzel fogható élménnyé válik a vásárlás.

·         A Telenor készülékei érintőképernyők segítségével böngészhetők, lekérdezhetővé válnak, illetve lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfél igénye szerint, egyszerűen összehasonlítsa a kiemelt készülékeket. A kiállított mobiltelefonok jellemzői ráadásul a tartóról való leemeléskor automatikusan megjelennek az LCD-kijelzőn.

·         Minden igény és probléma egyedi. A megújulás során a mobilszolgáltató még hatékonyabb ügyfélkiszolgálást fog megvalósítani. Az eladóhelyeken történő ügyintézés során az eddig megszokott eladó-vevő szerepek helyett a munkatársak tanácsadóként, az ügyféllel közösen keresik meg az egyes igényeknek leginkább megfelelő terméket, szolgáltatást. Az értékesítők által nyújtott tanácsadáson túl az üzletek megújult, átlátható struktúrája is segíti ezt a folyamatot. Az ügyfelek így kényelmes, barátságos környezetben kapnak meg minden szükséges információt a legjobb döntés meghozatalához.

·         A legfontosabb információkat, éppen futó kampányokat, valamint a kizárólag a Telenornál elérhető készülékeket külön képernyőn láthatják az ügyfelek. Az eladótérben látványos, figyelemfelkeltő módon láthatóak az aktuális készülékajánlatok, egyebek mellett olyan egyedi formatervezésű, kreatív megoldásokon keresztül, amelyek segítségével a kiemelt termék úgy jelenik meg, mintha a térben lebegne.

·         Az átalakulás után központilag frissülő érintőképernyők, „elektronikus poszterek” és digitális árcímkék váltják ki a korábbi papíralapú kommunikációs felületek legnagyobb részét. Így várhatóan kevesebb lesz az értékesítésben felhasznált nyomtatott információs anyagok mennyisége, és csökken az ezek kiszállításával járó üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás is.

·          A belső térben „multibrand-falakon”, az üzlet arculatába illeszkedve, ugyanakkor vizuálisan jól elkülöníthetően és felismerhetően kapnak helyet a társmárkák (Red Bull MOBILE és djuice). Külön modulokat kapnak a készülékgyártók is időszaki promócióik céljára.

·          A tartozékok funkciójuk szerint, átlátható rendben kerülnek kihelyezésre. Az ügyfelek külön válogathatnak a zenehallgatáshoz szükséges eszközök, a fej- és fülhallgatók, a töltők és adatkábelek, valamint a stílusos kiegészítők között. Itt találhatók az autós és navigációs kellékek, kihangosítók, headsetek is, hiszen a Telenor számára fontos a biztonságos, balesetmentes vezetés.

·          Amennyiben elegendő hely áll rendelkezésre, az üzletekben külön sarok várja a legfiatalabb családtagokat. Itt a gyermekek mesefilmekkel és játékkal tölthetik az időt. Az erre alkalmas üzletekben helyet kapó frissítő-sarkok is az ügyfelek kényelmét szolgálják.
 

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05