Samsung MV800 - Digitális fényképezőgép felhajtható érintőképernyővel
A Live Panorama funkciónak köszönhetően mozgó panoráma módban készíthetünk felvételt, továbbá 14 effekttel színesíthetjük az elkészült fotókat. Ha bekapcsoljuk a Pose Guide-ot, akkor egyszerűen a képernyőre firkanthatjuk a fotóalany helyzetét. Természetesen akkor sem hagy minket cserben a Samsung kütyüje, ha HD minőségű MPEG videókat szeretnénk készíteni.
Mivel az MV800 elég nagy érintőképernyőt kapott, ezért nem találjuk rajta gombok garmadáját, s mivel a megjelenítő forgatható, ezért - a gépet az asztalra helyezve - akár állványként is használható. A készülékben található menü és kezelőfelület kissé az okostelefonokéra emlékeztet, ezen talán nem is kell csodálkozni.
A hamarosan megjelenő Samsung MV800 várható ára 280 dollár (cirka 55 000 Ft) körül alakul.
Kapcsolódó cikkek
- Beépített USB csatlakozós kompakt: Samsung PL90
- Hófehér Samsung NX10-es
- Samsung WB2000: a világ egyik leggyorsabb fényképezőgépe full-HD videóval
- Kompaktok 15x-ös zoommal a Samsungtól
- Új kategória született: Samsung NX10
- Samsung CL80 / TL240 kompakt 7x-es zoommal
- Bejelentették az EISA díjazottakat
- A Samsung is beszáll a YouTube kamerák piacára, de Full HD felbontással
- 12 megapixeles telefon a Samsungtól
- Fényképezőgép multimédia-lejátszóval
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az IOI Tudományos Bizottságának tagjává választották az ELTE oktatóját
Németh Zsoltot, az ELTE Informatikai Karának oktatóját a Nemzetközi Informatikai Diákolimpia Tudományos Bizottságába választották 5 éves időtartamra.
Együttműködik a Team Vitality és a Philips monitors
A Team Vitality globális esports szervezet örömmel jelenti be, hogy szövetségre lépett az MMD-vel, a vezető képernyő-specialistával és a Philips monitors márka licencpartnerével. A Philips monitors a partnerség keretében támogatja a Team Vitality FIFA csapatát, akik kizárólag a Philips Momentum prémium terméksorozaton fognak játszani. A Philips monitors megjelenik a FIFA csapat hivatalos mezén is és a felek szorosan együttműködnek a személyre szabott tartalmak és az egyedi történtek megformálásában.
Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a Hintalovon Alapítvánnyal partnerségben, véleményvezérek bevonásával indít edukációs programot Digitális Szülő vagyok! néven. A kampány célja, hogy felhívja a szülők figyelmét a gyermekek online térben való megjelenésének lehetséges veszélyeire és iránymutatást adjon, hogyan lehet tudatosan és biztonságosan tartalmakat megosztani a közösségi média felületeken.
Az ABB környezetbarát szuperjachthoz szállít Azipod elektromos hajtást
A luxusjachtokat építő, holland Oceanco vállalattal kötött, az Azipod-technológia beépítését célzó projekthez kapcsolódó első szerződés megalapozza a két vállalat együttműködését a fenntartható elektromos hajtások piacán, amelynek forgalma 2025-re várhatóan meghaladja a 10 milliárd dollárt is.
A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
Az oktatás világnapja alkalmából a Vodafone Csoport bejelentette, hogy a Vodafone Alapítvány a következő 5 évben 20 millió euróval támogatja a helyi Alapítványok digitális készségeket fejlesztő és oktatási programjait. A támogatás így a hazai oktatás mellett az Albániában, Csehországban, Németországban, Görögországban, Írországban, Olaszországban, Luxemburgban, Hollandiában, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Törökországban és az Egyesült Királyságban tanuló diákokat fogja segíteni. A befektetés 2025-re várhatóan 16 millió tanulót fog elérni.*