A Samsung készülékek tökéletesek a MinDig TV vételére

Az Antenna Hungária Csoport és a Samsung Electronics MinDig TV matrica-használati megállapodást kötött az elmúlt napokban. A megállapodás eredményeképpen több mint 80 típusú Samsung plazma, LED és LCD TV-készülék, valamint LCD és LED monitor ezentúl MinDig TV logóval kerülnek az áruházak polcaira. A jelenlegi tervek szerint a jövő évtől kezdve a jelzés ePOP formában kerül fel az összes 2012-es modellre.
A Samsung Electronics piacvezető a lapos képernyős készülékeladásban Magyarországon. A társaság harmadik nagy tévékészülék-gyártó cégként csatlakozott a MinDig TV matricarendszerhez, amelyet az Antenna Hungária Csoport, a DVB-T platform üzemeltetője indított útjára. A MinDig TV matrica biztosítja a vásárlók felé, hogy az adott készülék alkalmas a MinDig TV, azaz a digitális földfelszíni szabadon fogható programok vételére.
Kapcsolódó cikkek
- Terjed a digitális földfelszíni tévézés
- Nagy-Hideg-hegyről is elindult a digitális földfelszíni televíziós sugárzás
- Egyre több településre jut el a digitálisan továbbított tévéműsor
- Folytatja az AH a digitális tv-hálózat fejlesztését
- Egységes Full-HD 3D szemüvegek
- Péntektől javul a kereskedelmi televíziós csatornák digitális vételi lehetősége
- Tovább javul a digitális földfelszíni televízió vételi lehetősége
- 13 új program a digitális földfelszíni tévés kínálatban
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- A Karancs csúcsáról is sugároznak már földfelszíni digitális tévéadást
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.