Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása

forrás Prim Online, 2011. október 18. 14:10

Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba. 

Megnyílt a második Budapest CallingA Budapest Calling a régió legnagyobb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról. Az érdeklődők több mint harminc standon tekinthetik meg a mai call centerek hatékony működését elősegítő tudást. A látogatók többet megtudhatnak a több kommunikációs csatornát kezelő megoldásokról, a cloud computing technológia ügyfélszolgálati felhasználhatóságáról, vagy arról, hogyan integrálhatóak a közösségi hálózatok az ügyfélszolgálati munkába.

 

A kiállítást Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitotta meg: „A Deutsche Telekom örömmel támogatja a Budapest Callingot – a régióban Magyarország egyfajta modellként szolgál az ügyfélszolgálati szektorban, hiszen a szolgáltatás minősége híresen magas színvonalú.” Uwe Schulz szerint a telekommunikáció és ügyfélszolgáltatás hihetetlen fejlődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben: „A fejlesztéseknek lépést kell tartania a fokozódó ügyfélelvárásokkal. Ez megmutatkozik a technológiai újításokban és az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatos megújulásában is. A Telekom számára az emberi tényező mindig elsődleges fontosságú volt, ebben pedig központi szerepet játszanak a call centeres munkatársak, akik nem csupán hívásokat fogadnak, hanem témájuk szakértőjeként folyamatosan problémákat oldanak meg. Ez a kiállítás remek fórum arra, hogy a résztvevők megismerjék a legérdekesebb ügyfélszolgálati megoldásokat.”

 

A főváros részéről dr. Bán Tamás, a Budapesti Városüzemeltetési Központ vezérigazgatója mondott megnyitó beszédet: „Budapest büszke rá, hogy egy ilyen jelentőségű rendezvényt láthat vendégül. A főváros tulajdonosként és közszolgáltatóként szintén állandó kapcsolatban van az ügyfelekkel, akik a más területeken megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálást várják a fővárosi szolgáltatóktól is. Hosszabb távú célunk az, hogy közműcégeink közös ügyfélszolgálati rendszerben legyenek elérhetők, amelynek első lépése egy közös ügyfélszolgálati iroda létrehozása lesz a közeljövőben. A magas színvonal biztosítása tehát prioritás számunkra is, ez a szakkiállítás pedig remek alkalmat kínál a legjobb gyakorlatok megismerésére.”

 

A rendezvény szervezője, a Humán Erőforrás Alapítvány nevében Tóth Éva Mária, a HEA kuratóriumának elnöke és dr. Tóth Zsolt, a HEA kuratóriumának tagja köszöntötte a résztvevőket. Beszédében dr. Tóth Zsolt méltatta a második kiállítás létrejöttéhez szükséges szakmai együttműködést. „A call center szakma rendkívül nagy potenciállal rendelkezik Magyarországon, az iparág még a válságban is képes volt növekedést produkálni. Örömmel tölt el, hogy a szakmában tevékenykedő valamennyi jelentős szereplő fontosnak érzi ezt a kezdeményezést, és képviselteti magát a rendezvényen.”

 

A kiállításon bemutatkoznak a legújabb trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok. Az ehhez kapcsolódó előadásokon Uwe Schulz az ügyfélkapcsolatok folyamatos fejlődéséről, Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting Senior Managere pedig a modern ügyfélkapcsolati menedzsment új kihívásairól és megoldásairól beszélt.

 

Az idei kiállítás kiemelt figyelmet szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, a magyar vállalkozások külföldi piacokon is versenyképes újításainak. Bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

 

A Budapest Calling kiállítóinak tevékenységével, fejlesztéseivel többféleképpen is megismerkedhetnek az érdeklődők. A kiállítók 45 perces előadások keretében beszélnek munkájukról a kiállítás két napja folyamán. Óránként magyar és angol nyelvű study tourok indulnak, amelyek során egy-egy vállalatvezető, szakember szubjektív tematikus ismertetőt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán

2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adja a Telekom online értékesítési platformja.

2019. április 25. 16:24

Fel kell pörgetni a vállalaton belüli mobilitást

A folyamatos tanulás erősítése, a pénzbeli és nem pénzbeli ösztönző elemek továbbfejlesztése, a HR-t támogató digitális technológiák alkalmazása, a vállalaton belüli mobilitás fokozása – többek között ezekre a területekre fordítanak kiemelt figyelmet a cégek a Deloitte felmérése szerint. A „Globális Humán Erőforrás Trendek 2019” jelentésből kiderül az is, hogy milyen hatással van az üzleti teljesítményre a társadalmi vállalatok (social enterprise) megjelenése a munkaerőpiacon, és milyen változásokat eredményez a technológia szervezeti működésbe történő integrálódása.

2019. április 25. 12:46

Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe

A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.

2019. április 25. 11:25

Multinacionális vállalatoknál dolgoznának a HR szakos egyetemisták

Multinacionális vállalatoknál dolgoznának legszívesebben a HR szakos egyetemisták – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem legfrissebb kutatásából. A fiatalok többsége úgy gondolja, hogy a diploma kézhezvétele utáni három évben középvezetői pozícióig jut majd, és többször munkahelyet vált pályafutása során. A hallgatók azt is el tudják képzelni, hogy munkával töltött éveik során többször szakmát módosítsanak.

2019. április 25. 08:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54
cloudappsportal.com