Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása

forrás Prim Online, 2011. október 18. 14:10

Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba. 

Megnyílt a második Budapest CallingA Budapest Calling a régió legnagyobb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról. Az érdeklődők több mint harminc standon tekinthetik meg a mai call centerek hatékony működését elősegítő tudást. A látogatók többet megtudhatnak a több kommunikációs csatornát kezelő megoldásokról, a cloud computing technológia ügyfélszolgálati felhasználhatóságáról, vagy arról, hogyan integrálhatóak a közösségi hálózatok az ügyfélszolgálati munkába.

 

A kiállítást Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitotta meg: „A Deutsche Telekom örömmel támogatja a Budapest Callingot – a régióban Magyarország egyfajta modellként szolgál az ügyfélszolgálati szektorban, hiszen a szolgáltatás minősége híresen magas színvonalú.” Uwe Schulz szerint a telekommunikáció és ügyfélszolgáltatás hihetetlen fejlődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben: „A fejlesztéseknek lépést kell tartania a fokozódó ügyfélelvárásokkal. Ez megmutatkozik a technológiai újításokban és az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatos megújulásában is. A Telekom számára az emberi tényező mindig elsődleges fontosságú volt, ebben pedig központi szerepet játszanak a call centeres munkatársak, akik nem csupán hívásokat fogadnak, hanem témájuk szakértőjeként folyamatosan problémákat oldanak meg. Ez a kiállítás remek fórum arra, hogy a résztvevők megismerjék a legérdekesebb ügyfélszolgálati megoldásokat.”

 

A főváros részéről dr. Bán Tamás, a Budapesti Városüzemeltetési Központ vezérigazgatója mondott megnyitó beszédet: „Budapest büszke rá, hogy egy ilyen jelentőségű rendezvényt láthat vendégül. A főváros tulajdonosként és közszolgáltatóként szintén állandó kapcsolatban van az ügyfelekkel, akik a más területeken megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálást várják a fővárosi szolgáltatóktól is. Hosszabb távú célunk az, hogy közműcégeink közös ügyfélszolgálati rendszerben legyenek elérhetők, amelynek első lépése egy közös ügyfélszolgálati iroda létrehozása lesz a közeljövőben. A magas színvonal biztosítása tehát prioritás számunkra is, ez a szakkiállítás pedig remek alkalmat kínál a legjobb gyakorlatok megismerésére.”

 

A rendezvény szervezője, a Humán Erőforrás Alapítvány nevében Tóth Éva Mária, a HEA kuratóriumának elnöke és dr. Tóth Zsolt, a HEA kuratóriumának tagja köszöntötte a résztvevőket. Beszédében dr. Tóth Zsolt méltatta a második kiállítás létrejöttéhez szükséges szakmai együttműködést. „A call center szakma rendkívül nagy potenciállal rendelkezik Magyarországon, az iparág még a válságban is képes volt növekedést produkálni. Örömmel tölt el, hogy a szakmában tevékenykedő valamennyi jelentős szereplő fontosnak érzi ezt a kezdeményezést, és képviselteti magát a rendezvényen.”

 

A kiállításon bemutatkoznak a legújabb trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok. Az ehhez kapcsolódó előadásokon Uwe Schulz az ügyfélkapcsolatok folyamatos fejlődéséről, Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting Senior Managere pedig a modern ügyfélkapcsolati menedzsment új kihívásairól és megoldásairól beszélt.

 

Az idei kiállítás kiemelt figyelmet szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, a magyar vállalkozások külföldi piacokon is versenyképes újításainak. Bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

 

A Budapest Calling kiállítóinak tevékenységével, fejlesztéseivel többféleképpen is megismerkedhetnek az érdeklődők. A kiállítók 45 perces előadások keretében beszélnek munkájukról a kiállítás két napja folyamán. Óránként magyar és angol nyelvű study tourok indulnak, amelyek során egy-egy vállalatvezető, szakember szubjektív tematikus ismertetőt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mennyit is keres valójában egy IT-szakember?

Közel ezer IT-szakember bevonásával készített felmérést a No Fluff Jobs állásportál, akik azzal forradalmasítják az IT-toborzást, hogy hirdetőiknek kötelezővé tették a fizetési sáv megadását. A portál online kérdőíves kutatásának célja az volt, hogy világos képet kapjunk arról, milyen céges juttatások és előnyök fontosak valójában az informatikusok számára, de az is kiderült, pontosan mennyit keres átlagosan egy szakember.

2020. október 30. 19:18

Tudatosak és felkészültek a millenniumi és a Z generáció tagjai

Meglehetősen tudatosak és felkészültnek érzik magukat a millenniumi és a Z generáció tagjai, ha a pénzügyekről van szó. Hosszabb távra is vannak pénzügyi terveik, rendelkeznek megtakarítással, úgy érzik, rendelkeznek a megfelelő tudással és információkkal, ugyanakkor a koronavírus-járvány miatt sokan borúsan látják a pénzügyi jövőjüket – többek között ezek jellemzik az 1980-as években és az 1990-es évek első felében született millenniumi, illetve az őket követő Z generáció tagjait a nemzetközi kutatások szerint. 

2020. október 30. 15:49

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás