Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
Frissen kinevezett marketingigazgató és PR csapat az ESET biztonságtechnikai szoftverek magyarországi disztribútoránál
Azzal, hogy az ESET szoftverek is bekerültek a központosított közbeszerzési eljárásban beszerezhető termékek körébe, a magyarországi képviselet, az átfogó biztonsági alkalmazásokat forgalmazó Sicontact is elérkezettnek látta az időt, hogy a lakossági piacon megszerzett pozícióját tovább ápolva, erőteljesebben forduljon az intézményi és vállalati piacok felé. A megváltozott marketingstratégiához szükséges személyi döntések is megszülettek: Csiszér Béla ügyvezető a közelmúltban a cég marketing és PR munkájának vezetésére Takács Viktóriát (képünkön) nevezte ki, a cég PR/kommunikációs tevékenységének támogatását pedig az aPRok kommunikációs csapatára bízta.
Az ESET legnépszerűbb terméke, a köztudatban egyszerűen csak NOD32-ként ismert vírusirtó a magánfelhasználók körében az elmúlt évtizedben olyan sikeres volt, hogy a Sicontact a magyarországi biztonságtechnikai szoftverek fogalmazói közül forgalomnövekedés szempontjából az első helyre került. Bár kommunikációs szempontból a KKV, és általában a vállalati- illetve intézményi piac kisebb hangsúlyt kapott korábban a Sicontactnál, a termék innovatív jellemzői és megbízhatósága miatt mégis sok vállalat döntött úgy, hogy az ESET szoftverek megoldásaira bízza számítógépeinek védelmét.
„A lakossági piac továbbra is nagyon fontos számunkra” – nyilatkozta Takács Viktória – „de egy sor piaci változás azt üzeni, hogy tudatosabban foglalkozzunk az intézményi és a vállalati felhasználói körrel. Az egyik nagy változás, hogy már a Sicontact is a központosított közbeszerzési eljárás beszállítói közé tartozik, továbbá maga a fejlesztő cég, az ESET is egyre nagyobb figyelmet fordít termékeinek úgynevezett Business Edition verzióira.”
Az új marketingigazgazó az ELTE Bölcsészkarán diplomázott 2003-ban, itt végezte el a kulturális menedzser szakot is. A szakember az elmúlt tizennégy évben a reklám-marketing szakma szinte minden területén dolgozott, média- és ügyféloldalon egyaránt, de a vállalati marketinget, azon belül is a stratégiai marketinget érzi magához a legközelebb.
Az új marketingstratégia kommunikációjának támogatását a Sicontact az aPRok csapatára bízta, a sajtóval való kapcsolattartást a jövőben Jávor Zsófia, senior PR specialista látja majd el, aki az elmúlt években olyan cégek kommunikációjának eredményességéért dolgozott ügynökségi vonalon, mint a Deloitte, vagy a Magyar Suzuki Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- A mobiltelefonok biztonságáért
- A mobiltelefonok biztonságáért: barcelonai ESET-premier
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Észrevétlen biztonság
- Az ESET bejelentette üzleti megoldásainak új generációját, az ESET Endpoint Security és az ESET Security Suite BETA verzióját
- Befagyott a toplista - Az ESET javasolja, hogy ellenőrizzük a DNS beállításokat
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Ledöntötték a trónról az Autorun-t
- Decemberben a ScrInject.B trójai veszélyeztetett a leggyakrabban – az ESET ehavi vírusstatisztikája
- Veszélyben a mobilok: az ESET Software vírus-előrejelzése
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.