A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot

MTI Sajtóadatbank, 2012. február 8. 08:25

A 8 és 12 év közötti brit gyerekek 44 százaléka, míg amerikai kortársaik 37 százaléka rendszeresen használja a Facebookot annak ellenére, hogy a közösségi oldalon való regisztráció alsó korhatára 13 év - derült ki egy friss kutatásból, amelyet a Biztonságosabb Internet Nap (Safer Internet Day) keretében hoztak nyilvánosságra.

    A The Daily Telegraph című brit napilap honlapja szerint a felmérést 2 ezer, 6 és 14 év közötti, amerikai, illetve brit gyerek megkérdezésével készítették.
    Tizenkét éves korára az amerikai és a brit gyerekek 58 százalékának van Facebook-profilja. Az angolszász országok nyolcéveseinek 23 százaléka rendszeresen látogatja a közösségi hálót, 10 százalékuk pedig szülei adatlapján érez rá először a facebookolás ízére.
    A hatévesek 66 százaléka tudja, mi az a Facebook, és a megkérdezett gyerekek 53 százaléka szeretné, ha megszületne a közösségi oldal nekik szóló változata.
    A közvélemény-kutatásból kiderült, hogy a kisebbek a játékok kedvéért készítik el profiljukat: a 6 és 14 év közötti korosztály 36 százaléka játszott az előző hónapban a Facebookon. Ez nagyobb arány, mint bármilyen más játékportálé - állítja a felmérést végző Dubit kutatóintézet igazgatója, Ian Douthwaite.
    A Biztonságosabb Internet Napot a világ több mint 60 országában, köztük Magyarországon is minden évben február elején, ugyanazon a napon rendezik meg. 2012-ben ez február 7-ére esik. A világnap célja felhívni a figyelmet az internet jelentőségére, az ott leselkedő veszélyekre, így a zaklatásra, a gyermekpornográfiára és egyéb illegális vagy káros jelenségekre, tartalmakra.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

2022. január 26. 20:48

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

A Xiaomi még magasabbra tette a lécet

Négy vadonatúj készülékkel érkezik a Redmi Note 11 termékcsalád, amelyek ismét megújítják az iparági standardokat és prémium kategóriás tulajdonságokat tesznek újból széles vásárlói kör számára elérhetővé. 

2022. január 26. 18:00

A Huawei bemutatta a P50-készülékcsaládot

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a P sorozat legújabb okostelefonjait Magyarországon – a HUAWEI P50 Pro-t és az összehajtható HUAWEI P50 Pocketet. A P50 Pro kamerarendszere teljesen megújult és továbbfejlesztették a képalkotó szoftvereket is, a készülékkel így még élethűbb és részletgazdagabb, kiváló fényképek készíthetők.  A P50 Pocket az eleganciát és a praktikumot ötvözi könnyedén összecsukható kialakításával, megújult kamerarendszerével pedig méltó helyet foglal el a prémium kategóriában

2022. január 26. 16:27

Kínai újév, Covid és téli olimpia – mire számíthatnak az ellátási láncok az év elején?

A kínai újév köszöntése a távol-keleti országban élők számára családi összejöveteleket, utazást és pihenést jelent, a világ többi részének viszont komoly logisztikai kihívásokat. A vállalkozások bezárnak, a gyárak felfüggesztik működésüket, a fuvarozók pedig az alacsonyabb keresletre reagálva csökkentik a kapacitást, mindez nagymértékben befolyásolja a globális áruszállítási piacot. Idén a kínai újév hatása várhatóan a szokásosnál nagyobb lesz a DACHSER szerint, hisz a munkaszüneti napok mellett a COVID-19 okozta szigorításokkal és a pekingi téli olimpiával járó forgalommal is számolnunk kell.

2022. január 26. 14:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58