Edward Norton és Daria Werbowy a PRADA phone by LG 3.0 arcai
A reklámkampányhoz sikerült megnyerni a sikeres amerikai színészt, Edward Nortont, aki színészkarrierje során olyan filmeket forgatott, mint például a Legbelső félelem, az Amerikai história X, a Mennyei királyság és a Harcosok klubja. Számos egyéb filmben vállalt szerepei mellett íróként és rendezőként is bizonyította tehetségét, például A hihetetlen Hulk c. film háttérmunkálataiban is részt vett. A színész oldalán Daria Werbowy ukrán/kanadai modell látható, akit a világ egyik legelismertebb modelljeként tartanak számon, és aki a PRADA mellett számos vezető divatháznak dolgozott már.
Mindkét személy tökéletesen megtestesíti a PRADA phone by LG 3.0 okostelefon mögött megbúvó fő értékeket: a stílusos megjelenést és az intelligenciát. Mindkét sztár kimagasló teljesítményt nyújtott és nyújt saját szakmájában: Norton Oscar-díjra jelölt színész, Werbowy pedig — többek között — azzal alkotott maradandót, hogy ő tartja a rekordot az egy szezon alatt történő legtöbb divatbemutató megnyitását és lezárását tekintve, valamint az utóbbi évek legjobban kereső modelljei közé tartozik.
Mr. Norton így nyilatkozott: „Megtiszteltetés volt a PRADA-val és az LG-vel együttműködni, hiszen mindkét cég globális márkanévnek számít, és saját iparágukban a leginnovatívabb és legelismertebb vállalatok közé tartoznak.”
A PRADA phone by LG 3.0 telefon ötvözi a PRADA jellegzetes stílusát az LG innovatív technológiájával, ideértve a világ egyik legfényesebb, 4,3 hüvelyk nagyságú és 800 nites képernyőjét. A PRADA letisztult és éles dizájn-filozófiájával felvértezve a telefon fényes érintőképernyővel rendelkezik, hátlapját pedig a PRADA Saffiano kézjegy díszíti — mindez klasszikus fekete kivitelben. A készülék apró részleteinek tervezésekor a letisztult elegancia megvalósítása volt a fő szempont.
A PRADA phone by LG 3.0 az LG speciális technológiájának (Floating Mass) a kézjegyét is magán viseli, amely optikailag tovább fokozza az eleve lenyűgöző, mindössze csupán 8,5 milliméteres vastagságot, az aprócska nyomógombok pedig letisztult és elegáns megjelenést kölcsönöznek a készüléknek.
A PRADA phone by LG 3.0 telefon hatékony 1,0 GHz-es kétmagos/kétcsatornás kialakításával biztosítja a nagy sebességet és teljesítményt, a kétsávos Wi-Fi pedig nagysebességű internetszörfözést tesz lehetővé, út közben is.
A készüléket a PRADA telefon kiegészítői, a PRADA márkanévvel fémjelzett dokkoló és a Bluetooth fülhallgató egység teszi még tökéletesebbé. A vásárlók ezen kívül különböző stílusos tokokban is magukkal vihetik legújabb, PRADA phone by LG 3.0 telefonjukat.
A PRADA phone by LG 3.0 hazánkban már elérhető a T-Mobile kínálatában, magyarországi disztribútoroknál és az LG Mobile webáruházban: http://lgmobile-webaruhaz.lg.hu/
Kapcsolódó cikkek
- Egymillió eladott LG Optimus LTE
- LG E400 – Android 145 dollárért
- LG X3: Tegra 3 és HD kijelző
- Megérkezett a harmadik PRADA mobil az LG-től
- 2012-ben indul a PRADA Phone by LG 3.0 forgalmazása
- Két új okostelefon az LG-től, Android 2.3-mal
- LG Optimus 3D: Dupla mag, dupla csatorna, dupla memória és 3D
- LG Optimus Black a Telenornál
- LG Optimus Me P350: Újabb megfizethető árú okostelefon
- Jön a szemüveg nélküli 3D okostelefon az LG-től
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: