A nyereményjátékoknál szívesen adjuk ki magunkat
Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing Reportjából. A felmérésben részt vevő e-mailezők kétharmada nem bánja, hogy az online nyereményjátékra való regisztrációkor meg kell adnia az adatait.
Töretlenül hatékony elérést biztosítanak az e-mail marketing eszközök – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb E-Mail Marketing Report felméréséből, mely az elektronikus reklámlevelek, valamint az online hírlevelek és nyereményjátékok megítélését vizsgálja évről évre. A megkérdezettek 93 százaléka szokott jóváhagyott reklámüzeneteket kapni, közülük 89 százalék el is olvassa azokat, ha a tárgy érdekes. Az online hírlevelek is népszerűek, a felmérésben részt vevő gyakori e-mailezők 98 százaléka legalább alkalmanként feliratkozik ilyen típusú tájékoztatókra, és általában átfutják vagy végigolvassák azokat.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen elérhető a Norton Identity Safe béta verziója
- McAfee Mobile Security 2.0: erős biztonság az okos-telefonok és táblagépek számára
- FBI: a kibertámadások a terrorizmusnál is veszélyesebbek
- Az amerikai rendőrök felhatalmazás nélkül kutathatnak a mobiltelefonokban
- A mobiltelefonok biztonságáért
- Megalakult az Európai Néppárt Kiberbiztonsági Tanácsadó Testülete
- A Stratfor az adatvédelem megsértésének minősítette a WikiLeaks-kiszivárogtatást
- Új mobilbiztonsági megoldásokkal jelentkezett a McAfee
- Videokonferenciák: páholyból figyelnek a hackerek - Könnyedén felnyithatóak a zárt rendszerek (2. rész)
- Videokonferenciák: páholyból figyelnek a hackerek - Könnyedén felnyithatóak a zárt rendszerek (1. rész)
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.