Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
John Donahoe, a PayPal-t is tulajdonló eBay ügyvezetője tegnap, a barcelonai Mobile World Congress keretében jelentette be az online fizetőrendszer legújabb fejlesztését, a PayPal Szolgáltatói Fizető Rendszert. Az innováció lehetővé teszi, hogy ezentúl ne csak termékekért, de szolgáltatásokért is fizethessenek PayPal-lel a vásárlók. A vállalat kezdetben több mint 250 szolgáltatóval és 1500 digitális termékekkel kereskedő partnerével kezdi meg az együttműködést.

A PayPal már el is kezdte az együttműködését Spanyolország legnagyobb jegyértékesítő vállalatával, az Entradas.com-mal, lehetővé téve a vásárlóknak, hogy sorbanállás helyett mobiltelefonjukkal fizethessenek a jegyekért. Mióta a PayPal-t integrálták az Entradas.com mobilalkalmazásába, azóta a vásárlók több mint 15%-a fizeti jegyét ilyen módon.
A PayPal szintén együttműködik a Yotel szállodalánccal, amelynek vendégei már PayPal-en keresztül, okostelefonjukkal is foglalhatnak szobát a hálózat new york-i, valamint a Heathrow és az amsterdami Schiphol reptereken lévő szállodájáiba. Az utazók egyszerűen, a Yotel weboldalán foglalhatnak és fizethetnek készülékükkel, még alkalmazás letöltésére sincs szükség.
Szintén Barcelonában tegnap jelentették be az eBay együttműködését a leggyorsabban növekvő Egyesült Királyság-beli mobilszolgáltatóval, a Three.co.uk-el. A megállapodás lényege, hogy a szolgáltató által eladott Androidos okostelefonok előre telepített eBay alkalmazással érkeznek a felhasználókhoz.
A konferencián kiemelték az eBay vezető szerepét a mobil kereskedelem területén. A legnagyobb nemzetközi aukciós piactér 2011-ben összesen 5 milliárd dollárnyi forgalmat bonyolított mobilalkalmazásán keresztül, míg a PayPal mobilfizetések mintegy 4 milliárd dollárnyi forgalmat tettek ki. A két mobilalkalmazást eddig több mint 70 millióan töltötték le világszerte. Az eBay 2012-re már 8 milliárd, míg a PayPal 7 milliárd dolláros forgalommal számol mobiltelefonon keresztül.
John Donahoe, az eBay ügyvezetője a következőket nyilatkozta: „A mobil kereskedelem megváltoztatja az emberek vásárlási és fizetési szokásait, valamint a módszert is, ahogy a kereskedők elérik fogyasztóikat. Új trendeket láthatunk kialakulni, a vásárlók irányítani akarnak és bárhol, bármikor szeretnének vásárolni. Mi erre teremtünk lehetőséget. Az eBay és a PayPal diktálja jelenleg a mobil kereskedelem fejlődésének irányát karöltve számos szolgáltatóval, kereskedővel és vásárlóval világszerte. Célunk, hogy olyan rendszert üzemeltessünk, amely bármit, bárhova eljuttat és a legjobb vásárlói élményt nyújtja a világon bárkinek” – mondta el az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
- Így csábítanak az interneten a szállodák 2012-ben
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online borszótár indult
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- Megduplázta becslését a PayPal: 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztül
- Már PayPalt is elfogad a Malév
- Megújul az Országos Meteorológiai Szolgálat honlapja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
CES 2023,2024 és a többi: innováció egész évben
Messziről indítja gondolatait amerikai tudósítónk, Laszlo Horvath, aki még nem írta ki magából az év elejei CES-élményeket, amiket a folyamatosan érkező hírlevelek is folyamatosan frissítenek. A sivatagi eső vagy a nyárson körbekínált hús mind elvezetnek a technológiához, ami a egyrészt a CES-nek központi témája, másrészt (s egyben) a környezete is. Az írás hosszú, javasoljuk olvasóinknak döljenek hátra, és élvezzék!
A Delta az Apple termékek hivatalos rendszerintegrátora lett
A Delta Technologies Nyrt. 100%-os leányvállalata az elsők között szerzett rendszerintegrátorként AAR (Apple Authorised Reseller) minősítést. Az Apple termékek hatékonyabb hazai támogatásának érdekében a Delta Systems Kft. stratégiai megállapodást kötött az Apple termékek magyarországi hivatalos disztribútorával, az Apcom Hungary Kft-vel.
Megjelent a Magyar Telekom 2022. évről szóló fenntarthatósági jelentése
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia második évét zárta a Magyar Telekom. A 2022. évi eredményekről a friss Fenntarthatósági jelentésében számol be a vállalatcsoport.
Stronger together! RSAC2023
Gyakorlatilag a Digital Media Hungaryvel egyidőben nyitotta meg a kapuit a kiberbiztonság legfontosabb nemzetközi eseménye, a szépséges San Francisco Moscone Centerében évente megrendezett RSA Conference.
Öt árulkodó jel, hogy csalás áldozatai lettünk – mit tegyünk ezután?
Számtalan csaló jelent meg a kibertérben, akik csak arra várnak, hogy ellopják a felhasználók személyazonosságát és pénzét, akik ezt sokszor észre sem veszik. Az ő leleményességük, a mi hiszékenységünk, valamint a gyenge vállalati biztonsági megoldások együttesen teszik az online csalásokat egy több milliárd dollárt érő kihívássá. A Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) szerint 2021-ben az amerikai fogyasztók összesen közel 6 milliárd dolláros kárt szenvedtek el online csalások miatt, ami 70 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az ESET kiberbiztonági szakértői összegyűjtötték azokat az intő jeleket, amelyek segítenek időben felismerni az átveréseket.