Márciusban indul a Tesco Mobile
A Tesco Magyarországon is nyújt március 1-től mobil távközlési szolgáltatást a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával, az új szolgáltató előhívó száma a 31-es lesz.
Hozzátette, napjainkban 1,5 millió olyan Tesco klubkártyás ügyfél van, akik a pénzüket a cég áruházaiban napi rendszerséggel költik. Ők a későbbiekben várhatóan mobilszolgáltatást is vesznek majd.
Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója elmondta, külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile jól működik, s most az Egyesült Királyság, Írország és Szlovákia után magyar piacon is megjelenik.
A Vodafone technológiáját és hálózatát használva az új szolgáltató valódi független, virtuális mobilszolgáltató lesz (Mobile Virtual Network Operator - MVNO). Az új céget a két alapító, a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékban tulajdonolja.
A Tesco Mobile SIM kártyáit az ország minden Tesco áruházában, míg a készülékeket a Tesco hipermarketekben lehet majd vásárolni.
Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulásról elmondta, virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötnek szerződést az ügyfeleikkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon lesznek elérhetők. A Tesco Mobile előnyét abban látja, hogy a Vodafone megbízható technológiai bázisán, a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálják a szolgáltatásokat és a készülékeket kifejezetten a kereskedelmi cég vevőinek.
Kérdésekre válaszolva az új szolgáltató vezérigazgatója elmondta, kezdetben csak feltöltőkártyás (pre paid) hang- és adatszolgáltatást nyújtanak, de a terveikben szerepel az előfizetéses szolgáltatás bevezetése is. Azt azonban nem számszerűsítette, hogy egy év alatt hány ügyfelet kívánnak megszerezni.
Az cég zrt.-ként működik, öt alkalmazottja van, s 200 millió forint alaptőkével rendelkezik.
Az adatokhoz a vezérigazgató hozzátette, a vegyes vállalat mögött azonban ott áll a Vodafone és Tesco teljes csapata, támogatása és szakértelme is. Ha szükséges, az alapítók további összegeket is a cég rendelkezésére bocsátanak.
Az induláshoz szükséges teljes beruházás, illetve befektetés összegét az eseményen nem árulták el.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
- Uniós támogatás következő generációs telekommunikációs termékcsomag kialakítására
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.