Európa bajnok: 203 cm-es képátlóval jön az új Sharp AQUOS LC-80LE645E
Talán furcsának tűnik, de a óriásképernyős modell szinte bármilyen hagyományos nappaliban elhelyezhető: az optimális nézőtávolság mindössze három méter. Ez a távolság a képernyő és a szófa között bármely európai nappaliban is feltételezhető. A tévéóriás ugyanakkor nemcsak méretével kelt meghökkentést, – a LED háttérvilágításnak köszönhetően – majd életnagyságú képei élesek és brilliáns minőségűek. A tévét még vonzóbbá teszi A++ besorolású energiatakarékossága.
Méretein és gyönyörű képein túl, az AQUOS LC-80LE645E az AQUOS NET+ okostévéplatformmal együtt multimédiás élményben is magasra helyezi a lécet. A tévé használói az AQUOS NET+ platformra fejlesztett 50 applikációhoz is hozzáférhetnek, továbbá elérhető a készülékről YouTube, illetve sok tévécsatorna médikönyvtára mellett segítségével az interneten is böngészhetünk. A készülékbe három HD tunert (DVB-T/DVB-C/DVB-S2) és médialejátszót is építettek. Fotók, videók, zenék azonnal lejátszhatók a tévén egy USB kulcsról vagy helyi számítógépes hálózatról (DLNA).
Az LC-80LE645E tévé 2012 március végétől érhető el kereskedelmi forgalomban.
Kapcsolódó cikkek
- A Slim LED korszak elkezdődött
- 1080p Full-HD videókat is támogat az új Apple TV
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Sharp TV-k az európai futball jegyében
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- 80 colos modellel erősít a Sharp az LCD tévék piacán
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- Multimédiás mindentudók: a Sharp AQUOS LE630/LE632 TV-k
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.