Online munkaközvetítés 50 fölöttieknek

Online munkaközvetítőt indított a Nagy Generáció Egyesület 50 éven fölülieknek, akik az adatbázisban fizetős és önkéntes munkát is találhatnak.
A www.nagygeneracio.hu oldalon található munkatárs-közvetítő adatbázisban bárki szabadon kereshet és hirdethet, azok is, akik csak egymásnak nyújtanának alkalmi segítséget - tájékoztatta a kezdeményezés kommunikációjával foglalkozó cég kedden az MTI-t.
Kapcsolódó cikkek
- Sport és egészség Androiddal
- Átmeneti válságban a Német Kalózpárt
- Magyar lány a világ első közösségi műholdjának felküldői között
- A következő hetekben kiírhatják az e-recept megalapozásához szükséges pályázatokat
- Facebookon a repülőtér: túl a tízezer like-on!
- Információs társadalom – Balog: az informatika segítheti Magyarország megújítását
- Információs társadalom - Kis Norbert: a felsőoktatásnak meg kell újulnia!
- A tabletekkel újra felfedezhetjük a tapintás élményét
- Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
- Gördülő iroda – évente akár ötvenmillió utas internetezhet ingyen a vonatokon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az IOI Tudományos Bizottságának tagjává választották az ELTE oktatóját
Németh Zsoltot, az ELTE Informatikai Karának oktatóját a Nemzetközi Informatikai Diákolimpia Tudományos Bizottságába választották 5 éves időtartamra.
Együttműködik a Team Vitality és a Philips monitors
A Team Vitality globális esports szervezet örömmel jelenti be, hogy szövetségre lépett az MMD-vel, a vezető képernyő-specialistával és a Philips monitors márka licencpartnerével. A Philips monitors a partnerség keretében támogatja a Team Vitality FIFA csapatát, akik kizárólag a Philips Momentum prémium terméksorozaton fognak játszani. A Philips monitors megjelenik a FIFA csapat hivatalos mezén is és a felek szorosan együttműködnek a személyre szabott tartalmak és az egyedi történtek megformálásában.
Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a Hintalovon Alapítvánnyal partnerségben, véleményvezérek bevonásával indít edukációs programot Digitális Szülő vagyok! néven. A kampány célja, hogy felhívja a szülők figyelmét a gyermekek online térben való megjelenésének lehetséges veszélyeire és iránymutatást adjon, hogyan lehet tudatosan és biztonságosan tartalmakat megosztani a közösségi média felületeken.
Az ABB környezetbarát szuperjachthoz szállít Azipod elektromos hajtást
A luxusjachtokat építő, holland Oceanco vállalattal kötött, az Azipod-technológia beépítését célzó projekthez kapcsolódó első szerződés megalapozza a két vállalat együttműködését a fenntartható elektromos hajtások piacán, amelynek forgalma 2025-re várhatóan meghaladja a 10 milliárd dollárt is.
A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
Az oktatás világnapja alkalmából a Vodafone Csoport bejelentette, hogy a Vodafone Alapítvány a következő 5 évben 20 millió euróval támogatja a helyi Alapítványok digitális készségeket fejlesztő és oktatási programjait. A támogatás így a hazai oktatás mellett az Albániában, Csehországban, Németországban, Görögországban, Írországban, Olaszországban, Luxemburgban, Hollandiában, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Törökországban és az Egyesült Királyságban tanuló diákokat fogja segíteni. A befektetés 2025-re várhatóan 16 millió tanulót fog elérni.*