Visszavetették a kamerakeresletet a telefonok
Egyre inkább visszavetik a digitális kamerák keresletét az okostelefonok Nagy-Britanniában, az emberek az utóbbiakkal készítenek felvételeket, megelégszenek a gyengébb minőségű videókkal.

A Mintel cég felmérése alapján a brit felnőttek 8 százaléka - 3 millió ember - nem tartja valószínűnek, hogy ha digitális kamerája tönkremegy, újat vesz helyette, inkább mobiltelefonjára hagyatkozik videokészítéskor.
Az adatok szerint a britek 80 százalékának van digitális kamerája, de közülük csak 40 százalék készít kizárólag azzal felvételt. A felnőtt lakosság 45 százaléka okostelefonját használja kameraként.
Ami a hagyományos - mágnesszalagos - kamerákat illeti, már csak 8 százalék készít kizárólag velük felvételeket.
A digitális kamerát vásárlók közül 39 százalék régi kamerájának felváltása végett vett újat, 34 százalék nyaralására, 18 százalék pedig egy különleges esemény - például esküvő - felvétele végett.
A britek 21 százaléka egyetért azzal az állítással, hogy az okostelefon hosszabb távon okosabb vétel, ugyanakkor 71 százalékos azok hányada, akik határozott meggyőződéssel vallják, hogy a kamerák jobb minőséget nyújtanak, mint a telefonok.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei Ascend Windows Phone 8-cal
- Sony Xperia miro és Xperia tipo Ice Cream Sandwich-csel
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Beats Audioval érkezik júniusban az új HTC Desire C
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- Új funkciókkal bővítette a Canon az EOS 7D-t
- Dizájn felsőfokon: HTC One S a Vodafone-nál
- Vodafone Smart II: mindenki számára elérhető okostelefon
- LG Optimus L5 mobilfizetés-szolgáltatással
- Canon EOS 650D kettős autofókusz rendszerrel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Fujitsu európai partnerkapcsolatra lép a Nuixszal
A Fujitsu kibővítette partnerkapcsolatát a nyomozati analitikai és hírszerzési szoftvereket szállító Nuixszal az adatvédelmi, valamint a bűnözés és csalás elleni megoldások piacán. A Fujitsu európai portfóliójába felvett Nuix termékekkel az ügyfelek megbízhatóan értelmezni tudják működési területük bármilyen adatát.
Tízezer látogató a RETRÓ kiállításon!
A hajdúszoboszlói Bocskai Múzeum RETRÓ kiállítását láthatták az érdeklődők két héten át a debreceni FÓRUM bevásárlóközpontban. A látogatószám azt mutatja, hogy szívesen kalandoztak az érdeklődők az 1970-80-as években. Az idősebbek a gyerekkorukat elevenítették fel, míg a 40 évnél fiatalabbak egy ismeretlen világba csöppentek. Olyan ikonikus tárgyak idézték meg a ’70-80-as évek hangulatát, mint a vonalas telefon, a SOKOL rádió, a trapper farmer, a pille szék vagy épp egy szódás szifon. Tárlatvezetések, múzeumpedagógiai foglalkozások, egy múltidéző kvízjáték és még egy Soltész Rezső élőkoncert is színesítette az amúgy sem unalmas kiállítást.
Így válassza ki a megfelelő vezeték nélküli technológiát
A vezeték nélküli technológia ma már az emberek és a vállalkozások mindennapi életének szerves részét képezi. Csakúgy, mint mondjuk az elektromosság esetében, akkor döbbenünk rá a vezeték nélküli technológia fontosságára, amikor probléma adódik a hálózatunkkal. Éppen ezért most minden eddiginél fontosabb, hogy a szervezetek úgy alakítsák vezeték nélküli megoldásaikat, hogy azok megfeleljenek az üzletük sajátos igényeinek és elvárásainak.
Szoftverfejlesztéssel termelik a pénzt, oktatásba fektetik
Új magyar szoftverfejlesztő céget alapított a Green Fox Academy egykori alapítógárdájának két tagja. A Bobcats Coding szoftverfejlesztési projektekhez ad bérbe az adott területhez leginkább értő szakembereket vagy csapatokat. Az elsősorban nemzetközi piacot célzó cég már meg is kapta első külföldi megbízását, és folyamatosan toborozza a fejlesztőket. Különös vonzerejük, hogy egy jó ügyért is dolgoznak: a mindenkori profit 30%-át egy hazai oktatási alapba fektetik.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.