Visszavetették a kamerakeresletet a telefonok
Egyre inkább visszavetik a digitális kamerák keresletét az okostelefonok Nagy-Britanniában, az emberek az utóbbiakkal készítenek felvételeket, megelégszenek a gyengébb minőségű videókkal.

A Mintel cég felmérése alapján a brit felnőttek 8 százaléka - 3 millió ember - nem tartja valószínűnek, hogy ha digitális kamerája tönkremegy, újat vesz helyette, inkább mobiltelefonjára hagyatkozik videokészítéskor.
Az adatok szerint a britek 80 százalékának van digitális kamerája, de közülük csak 40 százalék készít kizárólag azzal felvételt. A felnőtt lakosság 45 százaléka okostelefonját használja kameraként.
Ami a hagyományos - mágnesszalagos - kamerákat illeti, már csak 8 százalék készít kizárólag velük felvételeket.
A digitális kamerát vásárlók közül 39 százalék régi kamerájának felváltása végett vett újat, 34 százalék nyaralására, 18 százalék pedig egy különleges esemény - például esküvő - felvétele végett.
A britek 21 százaléka egyetért azzal az állítással, hogy az okostelefon hosszabb távon okosabb vétel, ugyanakkor 71 százalékos azok hányada, akik határozott meggyőződéssel vallják, hogy a kamerák jobb minőséget nyújtanak, mint a telefonok.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei Ascend Windows Phone 8-cal
- Sony Xperia miro és Xperia tipo Ice Cream Sandwich-csel
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Beats Audioval érkezik júniusban az új HTC Desire C
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- Új funkciókkal bővítette a Canon az EOS 7D-t
- Dizájn felsőfokon: HTC One S a Vodafone-nál
- Vodafone Smart II: mindenki számára elérhető okostelefon
- LG Optimus L5 mobilfizetés-szolgáltatással
- Canon EOS 650D kettős autofókusz rendszerrel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ATV-t és két helyi rádiót is megbírságolt a Médiatanács
Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata során hiányosságot tárt fel, ezért bírságot rótt ki a szolgáltatójukra, emellett a szolnoki rádió burkolt reklámot is közzétett.
Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban
A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak.
Tíz hónap alatt egymillió forintot kapnak a gólya ösztöndíjasok a Széchenyi István Egyetemen
Egyszeri százezerről havi százezer forintra nő a Gólya ösztöndíj összege a győri Széchenyi István Egyetemen a következő tanévben. A jelentős támogatást tíz hónapra nyerhetik el azok a tehetséges elsőéves hallgatók, akik hazánk 109 kedvezményezettnek minősülő járásának valamelyikéből érkeznek az intézménybe tanulni.
Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét
A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.
Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra
Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.